فرمانده انتظامی فارس:

پلیس و معتمدان از عوامل ایجاد امنیت در جامعه هستند

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه پلیس و معتمدان از عوامل ایجاد امنیت پایدار در جامعه هستند، گفت: تعامل این دو مجموعه، نقش بسزایی در ایجاد امنیت اجتماعی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در همایش معتمدان شهرستان‌های ممسنی و رستم، اظهار کرد: یادمان نرفته است در زمان جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حضرت زینب (س) مردمان شجاع و غیور دو شهرستان ممسنی و رستم، حماسه‌های زیادی آفریدند و باعث افتخار شدند.

او با بیان اینکه معتمدان و ریش سفیدان پل ارتباطی سایر مردم با پلیس هستند، ادامه داد: این قشر از جامعه نقش مهمی در کاهش پرونده‌های قضائی و خدمت رسانی هر چه بهتر یگان‌های انتظامی به شهروندان دارند.

سردار حبیبی تصریح کرد: وجود یک معتمد محلی، خیلی مهم است و همه ما به یاد داریم که همیشه بزرگان و معتمدان بهترین یاور در حفظ امنیت برای ما بوده و هستند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه تعامل با معتمدان در اجرای هر چه بهتر ماموریت‌های پلیس نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: مردم بازوان قدرتمند دولت در برقراری نظم و امنیت هستند؛ بنابراین ما نباید از این ظرفیت عظیم غافل شویم، چرا که مردم می‌توانند کمک بسیار خوبی در حفظ نظم و امنیت جامعه برای پلیس باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار