۸۰ مجروح در حوادث بهمن ماه کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از مجروح شدن ۸۰ نفر از شهروندان در حوادث رخ داده در بهمن ماه خبر داد.

۸۰ مجروح در حوادث بهمن ماه کرمانرضا میرزایی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: طی حوادثی که در بهمن ماه اتفاق افتاد ۸۰ نفر از شهروندان مصدوم شدند.

او افزود: در بهمن ماه ۱۲۶ مورد عملیات اطفاء حریق و ۱۰۶ مورد عملیات امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان انجام شد.

او در این باره بیان داشت: از ۱۲۶ مورد حریق اتفاق افتاده در شهر کرمان تعداد ۳۸ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۲۵ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۲۰ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۱۰ مورد مربوط به مراکز تجاری, ۵ مورد مراکز دولتی ۲۳مورد مربوط به جنگل ودرختان و ۵ مورد مرکز صنعتی بوده است.

میرزایی همچنین از انجام ۱۰۶ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۲۵ مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۱۰ مورد زنده گیری مار‌های سمی و غیر سمی، ۳۲ مورد چیدن حلقه و قفل، ۱۶ مورد امداد آسانسور, ۱۵ مورد امداد تصادفات خودرویی، ۱ مورد امداد نجات از کوه و بلندی و مابقی آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است.

او تصریح کرد: در مجموع این عملیات‌ها ۵۲ نفر از شهروندان نجات یافتند و متاسفانه ۸۰ نفر مجروح شده اند.

میرزایی گفت: در این مدت تعداد ۶۰۱ نفر از شهروندان و دانش آموزان آموزش‌های پیشگیری و آتش نشانی را با تلاش کارشناسان این سازمان فرا گرفتند و همچنین ۱۲۰ مورد مشاوره ایمنی و ۲۸ مورد بازدید ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده ارائه شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار