هر یک رأی هوشمندانه، گامی بسوی تحقق اقتصاد مقاومتی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: انتخاب هوشمندانه مردم می‌تواند در عرصه بین المللی در مقابل تحریم‌های اقتصادی دشمن، محکم بایستد و حتی در مواردی آن‌ها را به صفر برساند.

هر یک رای هوشمندانه، گامی در چارچوب اقتصاد مقاومتی استسید جلال امینی مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: انتخاب هوشمندانه مردم برکات زیادی به همراه دارد و می‌تواند در عرصه بین المللی در مقابل تحریم‌های اقتصادی دشمن محکم بایستد و حتی در مواردی آن‌ها را به صفر برساند. 
 
او ادامه داد: تغییر در ترکیب مجلس در دراز مدت می‌تواند باعث اصلاح ساختار بودجه ریزی کشور و حمایت از بنگاه‌های تولیدی و اصلاح قوانین مالیات و گمرک و نظام بانکی باشد و همچنین می‌توان آن را حرکت در چارچوب الگوی اقتصاد مقاومتی دانست که باعث افزایش رفاه اقتصادی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: انتخابات، تغییر در ترکیب مجلس و یکی از بزرگترین تحولات سیاسی کشور است و نه تنها فعالان اقتصادی سیاسی در داخل و خارج از کشور آن را دنبال می‌کنند، بلکه تاثیرگذاری زیادی بر فرآیند‌های منطقه‌ای و جهانی می‌تواند داشته باشد.

امینی افزود: قدرت‌های اقتصادی جهان با توجه به تاثیر این انتخابات بر اقتصاد جهانی، این رویداد سیاسی و حضور ملت را در سطح جهان با دقت بررسی می‌کنند و در داخل کشور این حضور حماسه ساز باعث تمرکز جامعه بر گزینه مکتب مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی به جای امید بستن به غرب در بازار اقتصادی کشور خواهد شد.

او تصریح کرد: بازار جهانی نفت به انتخابات مجلس یازدهم چشم دوخته و غرب در انتظار است که مجلسی انقلابی شکل نگیرد؛ بنابراین با انتخاب آگاهانه و حضور پرشور، دشمن را مثل گذشته ناکام خواهیم گذاشت.

این مدرس دانشگاه گفت: حضور پر شور ما در انتخابات ادامه راه شهدا علی الخصوص راه شهید حاج قاسم سلیمانی و عمل به وصیت سیاسی و دینی ایشان است و همچنین اثبات ناکارآمدی گفتمان سازش و اثبات کارآمدی مکتب مقاومت نیز هست.

امینی افزود: انتخابات مظهر احقاق حقوق و مظهر توانایی است و فرصتی است تا بتوانیم نظرمان را در شیوه مدیریتی کشور و قاعده‌مند کردن انتقال قدرت سیاسی بین افراد و گروه‌ها و چرخش نخبگانی، اعمال کنیم؛ انتخابات، احساس مسئولیت نظام در مقابل خواسته‌های جامعه را افزایش می‌دهد و توطئه‌ها و تهدید‌های دشمنان را خنثی می‌کند و همچنین مصونیت و اقتدار برای نظام اسلامی به وجود می‌آورد.

او ادامه داد: دشمنان ما به خاطر پشتیبانی مردم از نظام اسلامی حقیقتاً درمانده شده اند و اگرنه قدرت مادی، نظامی، اتمی و خباثت کم ندارند و آنچه مانع تعرض به جمهوری اسلامی می‌شود پشتیبانی مردم و انسجام و وحدت آنهاست که از توان نظامی و موشکی نیز مهم‌تر است، مهم‌ترین مولفه اقتدار ملی ما که توانسته کشور را در مقابل تهدید‌ها استوار نگه دارد همین مقبولیت و پشتوانه مردمی است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مجلس شورای اسلامی مظهر مردم سالاری دینی است و ویترین نظام اسلامی است، حضور هر یک نفر رای دهنده پای صندوق‌های رای مانند شلیک گلوله‌های یاس و ناامیدی به اردوگاه دشمن است و امواج امیدبخشی را به دوستان و یاران انقلاب اسلامی و مقاومت ارسال می‌کند.

امینی افزود: مردم شریف و فهیم مشهد هم مثل همیشه انتخاباتی پر شور و هوشمندانه را رقم خواهند زد و به دشمنان داخلی و خارجی می‌فهماند که با وجود مشکلات متعدد اقتصادی، ولی فقیه خود را تنها نخواهند گذاشت و راه سردار شهید قاسم سلیمانی و مکتب مقاومت همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام//م. ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.