یک دقیقه سکوت در آغاز مسابقات هفته بیست و سوم بوندس لیگا

هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال بوندس لیگای آلمان به یاد قربانیان حمله تروریستی اخیر با یک دقیقه سکوت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام وب سایت سازمان لیگ فوتبال آلمان (DFL)، دیدار‌های هفته بیست و سوم مسابقات قهرمانی فوتبال آلمان که از ۲۱ تا ۲۴ فوریه (جمعه تا دوشنبه) برگزار خواهد شد، با یک دقیقه سکوت به یاد قربانیان تیراندازی در شهر هانائو آلمان آغاز می‌شود.

یک دقیقه سکوت در آغاز مسابقات بوندس لیگا

آن طور که در پیام ذکر شده، تیم‌ها با بازوبند‌های مشکی به میدان خواهند آمد. مسابقات بوندس لیگای ۲ هم به همین ترتیب برگزار خواهد شد.
کریستین سیفرت، رئیس کمیته اجرایی سازمان لیگ فوتبال آلمان گفت: " کشتار در هانائو یک جنایت وحشتناک است. فوتبال حرفه‌ای آلمان این هفته همدردی خود را ابراز خواهد کرد. ما به یاد قربانیان و نزدیکان آن‌ها هستیم. "

پنج‌شنبه شب، یک فرد ناشناس به ۲ قهوه خانه واقع در هانائو در ایالت فدرال هسن در حدود ۲۵ کیلومتری شرق فرانکفورت حمله کرد. براساس گزارش‌های اخیر، ۹ نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شده اند. مدتی بعد، جسد مظنون اصلی در خانه اش پیدا شد و جسد مادر فرد تیرانداز در همان نزدیکی پیدا شد.

پلیس آلمان در بیانیه کوتاهی این خبر را اعلام کرده بود، اما هیچ اشاره‌ای به جزئیات حادثه و قربانیان آن نکرد و تنها گفت که دلیل این تیراندازی هنوز مشخص نیست.


بیشتر بخوانید: شکست دور از انتظار لایپزیش و دورتموند برابر حریفان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار