لیگ‌های معتبر اروپایی؛

شاگردان زیدان به دنبال تثبیت صدر نشینی / کار سخت بایرن در بوندس لیگا

رقابت‌های لیگ‌های اروپایی امشب با برگزاری چند دیدار پیگری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امشب با برگزاری چند دیدار در کشور‌های مختلف پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف در آستانه دور حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در مسابقات داخلی شان به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاگردان زیدان به دنبال تثبیت صدر نشینی / کار سخت بایرن در بوندس لیگا

هفته بیست و ششم لیگ جزیره

هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ جزیره از چندی پیش آغاز شده و تاکنون پنج دیدار آن پیگیری شده است این رقابت‌ها امشب هم شاهد برگزاری دو دیدار است که در نخستین آن تیم فوتبال استون ویلا به مصاف تاتنهام می‌رود شاگردان مورینیو این روز‌ها با ۳۷ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار دارند و این روز‌ها به سختی در تلاشند تا با کسب سه امتیاز‌های دیدار‌های پیش رو جایگاهشان در جدول رده بندی را بهبود بخشند.

تیم فوتبال آرسنال رده یازدهمی هم در دیگر مصاف با نیوکاسل روبرو می‌شود این دیدار می‌تواند یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های این هفته باشد، زیرا هر دو تیم ۳۱ امتیازی هستند و به ترتیب در رتبه یازدهم و دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

شاگردان زیدان به دنبال تثبیت صدر نشینی / کار سخت بایرن در بوندس لیگا

برنامه دیدار‌های امشب به شرح زیراست:

استون ویلا - تاتنهام (۱۷:۳۰)
آرسنال - نیوکاسل (۲۰:۰۰)

هفته بیست و چهارم لالیگا

رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا اسپانیا از روز جمعه آغاز شد و شب گذشته مشاهده دیدار‌های حساسی بود که در یکی از مهمترین مصارف‌های آن تیم فوتبال بارسلونا موفق شد ختافه را شکست دهد تا ۵۲ امتیازی شود و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم صدرنشین یعنی رئال مادرید در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد، این رقابت‌ها امشب هم شاید بازی‌های حساسی است که در یکی از مهمترین مصاف‌های آن تیم فوتبال رئال مادرید به مصاف سلتاویگو می‌رود.

شاگردان زیدان در صورتی که برنده این مسابقه باشند می‌توانند با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا صدرنشینی شان را در رقابت‌های لالیگا بیش از پیش تثبیت کند.

شاگردان زیدان به دنبال تثبیت صدر نشینی /نبرد سخت اینتر و لاتزیو بر سر اسکودتو

برنامه دیدار‌های امشب لالیگا به شرح زیر است:

سویا - اسپانیول (۱۴:۳۰)
لگانس - بتیس (۱۶:۳۰)
بیلبائو - اوساسونا (۲۱:۰۰)
رئال مادرید - سلتاویگو (۲۳:۳۰)

هفته بیست و چهارم سری آ

رقابت‌های این هفته شاهد برگزاری چند دیدار مهم است که در یکی از بازی‌های جذاب و دیدنی آن تیم فوتبال یوونتوس با برشا بازی رو به رو می‌شود و اینتر هم که رقابت سختی با راه راه پوشان تورین برای صدرنشینی در این رقابت‌ها دارد به مصاف لاتزیو می‌رود ، کار یوونتوس در این هفته به مراتب آسان‌تر از این طرح است و شاگرد ساری امیدوارند با برد در این بازی و توقف احتمالی شاگردان کونته بار دیگر صدرنشینی شان را تثبیت کند.

شاگردان زیدان به دنبال تثبیت صدر نشینی /نبرد سخت اینتر و لاتزیو بر سر اسکودتو

برنامه دیدار‌های امشب سری‌ها به شرح زیر است:

اودینزه - هلالس ورونا (۱۵:۰۰)
سمپدوریا - فیورنتینا (۱۷:۳۰)
ساسولو - پارما (۱۷:۳۰)
یوونتوس - برشا (۱۷:۰۰)
کالیاری - ناپولی (۲۰:۳۰)
لاتزیو - اینتر (۲۳:۱۵)

هفته بیست و دوم بوندس لیگا

رقابت‌های هفته دوم بیست و دوم بوندس لیگا از روز جمعه آغاز شد و روز گذشته هم شاهد برگزاری دیدار بود این رقابت‌ها امشب با برگزاری دو دیدار دیگر به پایان می‌رسد که در یکی از مهمترین آن‌ها تیم فوتبال بایرن مونیخ در زمین کلن به مصاف این تیم می‌رود تیم فوتبال لایپزیش شنبه گذشته موفق شد به برد پرگل دست یافت و با یک بازی بیشتر موقتا از نشینی راهبرد‌های شود باواریایی‌ها در صورتی که امشب برنده این بازی نباشند نمی‌توانیم به صدر جدول رده بندی برسند.

تیم‌های فوتبال ماینس و شالکه هم دیگر دیدار این هفته را برگزار می‌کند تا پرونده بیست و دومین هفته رقابت‌های بوندس لیگا بسته شود.

شاگردان زیدان به دنبال تثبیت صدر نشینی /نبرد سخت اینتر و لاتزیو بر سر اسکودتو

برنامه دیدار‌های امشب به شرح زیر است:

کلن - بایرن مونیخ (۱۸:۰۰)
مایمتس - شالکه (۲۰:۳۰)

هفته بیست و چهارم لوشامپیونه

این رقابت‌ها از روز جمعه آغاز شده است امشب با برگزاری ۴ دیدار دیگر به پایان می‌رسد برنامه مسابقات به شرح زیر است:

لیون - استراسبورگ (۱۷:۳۰)
رنس - رن (۱۹:۳۰)
برس - سنت اتبن (۱۹:۳۰)
لیون - مارسی (۲۳:۳۰)

شاگردان زیدان به دنبال تثبیت صدر نشینی / کار سخت بایرن در بوندس لیگا

انتهای پیام/ 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار