رقابت ۸۷ نامزد انتخاباتی در استان قزوین

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: فردا در استان قزوین ۸۷ نفر برای کسب ۴ کرسی نمایندگی مجلس رقابت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: در حال حاضر ۷۱ نفر از نامزد‌ها در استان انصراف داده اند که در نهایت ۸۷ نفر در عرصه مانده اند و برای کسب ۴ کرسی نمایندگی مجلس رقابت می‌کنند.

حبیبی افزود: در حال حاضر در شهرستان قزوین ۴۸ نفر، در حوزه انتخابیه تاکستان ۱۳ نفر و در بویین زهرا و آوج ۲۶ نفر در عرصه رقابت باقیمانده اند.

او یادآور شد: در استان قزوین ۹۲۵ هزار و ۴۷۹ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که ۷۱ درصد افراد را شامل می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: در استان قزوین هزار و ۴۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است و ۲۰ هزار نیرو دست اندر کار انتخابات هستند که با بهره گیری از ۲ هزار دستگاه خودرو تمهیدات لازم مهیا شده است.

او اظهارداشت: پیش بیی می‌کنیم مشارکت خوبی از سوی مردم صورت گیرد و از دوره گذشته نیز حضور مردم بیشتر باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: در استان قزوین کمترین تخلف انتخاباتی را داشتیم و موارد مشاهده شده تأثیری در روند برگزاری نداشت و پس از گفتگو با نامزد‌ها و با تذکر برطرف شد.

حبیبی افزود: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی فردا صبح جمعه از میزان بارش‌ها کاسته می‌شود و شرایط عادی خواهیم داشت و آمادگی کامل داریم تا مسیر‌های روستایی نیز مشکلی نداشته باشد.

او گفت: در حال حاضر هیچ راه روستایی استان قزوین مسدود نیست و مدیریت بحران استان نیز در آماده باش کامل است تا در صورت تغییرات جوی بموقع وارد ماموریت شود.

حبیبی اضافه کرد: با تمهیدات انجام شده آمادگی داریم آرای همه مناطق دور افتاده و کوهستانی و برف گیر را نیز جمع آوری کنیم و چند مسجد هم پیش بینی شده است که پخش مستقیم تلویزیونی خواهیم داشت.

او اضافه کرد: با همکاری نیرو‌های نظامی و انتظامی شرایط امنیتی استان قزوین بسیار خوب و مطلوب است و آماده برگزاری این انتخابات مهم در استان قزوین هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: کمیته امحاء از عصر امروز برای جمع آوری تبلیغات اطراف شعب اخذ رأی اقدام کرده است و عوامل اجرایی از ساعت ۸ صبح فردا جمعه کار رأی گیری در شعب را به یاری خداوند آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار