تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی مرا بخوان

مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی مجازی مرا بخوان در استان فارس تا ۱۰ اسفندماه امسال تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، منوچهری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: این مسابقه به منظور شناسایی هر چه بیشتر کتابخانه‌های عمومی، خدمات و منابع آن ها، جذب مخاطبان به مطالعه آثار برتر و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی با توجه به استقبال عموم از فضای مجازی در استان برگزار می‌شود.

او، بیان کرد: علاقه‌مندان در تمامی رده‌های سنی می‌توانند با انتخاب یک کتاب از منابع کتابخانه‌های عمومی و معرفی آن در قالب یک ویدئو در این رقابت حضور یابند.

منوچهری با بیان اینکه فایل ویدئویی ارسالی با کادر افقی و حداکثر ۶۰ ثانیه باشد، تصریح کرد: برای شرکت در این مسابقه، لازم است فایل ویدئوی معرفی کتاب ابتدا در صفحه اینستاگرام شرکت کنندگان با هشتگ #مرا_بخوان منتشر و سپس به صفحه رسمی اینستاگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس به نشانی farslibrary ارسال شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس ادامه داد: ذکر نام مخاطب، شهرستان و کتابخانه عمومی که شرکت‌کننده از آن کتاب دریافت کرده در ابتدای معرفی الزامی است.

او، افزود: مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این رویداد همزمان با ویژه برنامه سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار