افزایش همکاری های کتابخانه‌های عمومی فارس و بنیاد بین المللی مادر

کتابخانه‌های عمومی فارس و بنیاد بین المللی مادر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: این تفاهم نامه به منظور توسعه همکاری‌های فرهنگی، آموزشی و علمی و با در نظر داشتن اهداف مشترک به امضا رسید.

روح الله منوچهری با بیان اینکه تلاش برای ترویج کتابخوانی در جامعه از خانواده‌ها آغاز می‌شود، گفت: اگر بتوانیم بانوان و مادران را با کتاب و کتابخانه‌های عمومی پیوند دهیم، بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود. مادر در خانواده پایه و بنیاد است و سلامت روحی خانواده و فرزندان به میزان ارتباط مادر با دنیای کتاب و فرهنگ بستگی دارد.

او ادامه داد: راه اندازی کتابخانه تخصصی مادر، همکاری‌های مشترک فرهنگی، آموزشی، علمی با محوریت موضوع اهداف و منشور بنیاد مادر؛ تقویت و ارتقای سطح علمی و فرهنگی خانواده‌ها در مورد جایگاه و نقش مادر و خانواده در جامعه و بهره‌گیری از امکانات، ظرفیت‌ها و توانایی‌های بالقوه طرفین در راستای تقویت و اجرایی شدن برنامه‌های سازمان‌ها از اهداف این تفاهم نامه سه ساله است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: از جمله تعهدات ذکر شده در این تفاهم برگزاری نشست‌های مشترک فرهنگی و علمی، همایش‌ها، و برپایی نمایشگاه‌ها و مسابقات کتاب‌خوانی، مقاله‌نویسی و کارگاه‌های آموزشی در راستای توانمندسازی کانون خانواده بخصوص مادران است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.