رصد فعالیت‌ها در فضای مجازی در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: کمیته رصد فضای مجازی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی به صورت فوق العاده تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با توجه به تخلفات روز و شب گذشته برخی از افراد در فضای مجازی و تبلیغات خارج از موعد، کمیته رصد فضای مجازی ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی صبح امروز تشکیل و پس از استماع گزارش مراجع و ضابطان عام و خاص در خصوص اقدامات متخلفین تصمیم گیری کرد.

او افزود: با رصد دقیق فضای مجازی و تبلیغات نامزد‌های استان، برخی از افراد که دیروز و شب گذشته اقدام به تبلیغات خارج از موعد و یا تخریب نامزد‌های رقیب نموده بودند که توسط پلیس فتا احضار و از آنان اخذ توضیح شد.

دهشیری ادامه داد: در مورد تخلفات صورت گرفته پس از ارسال مستندات و جمع آوری و گزارش مراجع صالح، بلافاصله روز بعد از رای گیری پرونده تشکیل و به جرائم آنان رسیدگی می‌شود.

دهشیری تصریح کرد: در ادامه ساعات رای گیری اقدامات و تحرکات افراد در فضای مجازی به دقت تحت نظارت است.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: چنانچه افرادی اقدام به تبلیغ خارج از موعد تحت هر عنوان نموده و یا اصل رای گیری و انتخابات را مورد تشکیک قرار دهند و یا ذهنیت سازی در اعلام نتایج و یا بر خلاف واقع افراد را تهیج و تحریک نمایند بلافاصله مورد تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.

رئیس کل دادگستری باتفاق دادستان مرکز استان از ستاد انتخابات استان و فرمانداری یزد و برخی شعب اخذ رای بازدید کردند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه دوم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار