۴۰ المان نوروزی در تبریز نصب می‌شود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از برنامه ریزی برای نصب ۴۰ المان حجمی جهت استقبال از بهار در سطح تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،مسعود برزگر جلالی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز   اظهار داشت: این آثار حجمی و المان‌ها، نمادی از نوروز، سوغات تبریز، المان‌های آذربایجان و… خواهد بود.

او با بیان اینکه تبریز مهد هنر و هنرمندان است، افزود: با رفع گسست بین این مجموعه و هنرمندان تبریزی و طی جلساتی با هنرمندان، سعی در افزایش زیبایی بصری شهر و ایجاد تبریزی با نشاط داریم.

برزگر جلالی با اشاره به گلکاری های نوروزی جهت استقبال از بهار، تصریح کرد: امسال گلکاری‌ها نوروزی هدفمند خواهد بود و طرح‌های گلکاری آماده سازی و به مناطق ابلاغ شده است که به طور دقیق تعیین شود این گلکاری‌ها در کجا و به چه صورتی باید صورت گیرد در این بین کارشناسان سازمان سیما منظر نیز نظارت دقیقی خواهند داشت.

او از نامگذاری سال سال ۹۹ به عنوان فضای سبز و زیباسازی خبر داد و گفت: تمام بودجه شهرداری و فعالیت های عمرانی و خدماتی شهرداری با محوریت فضای سبز خواهد بود. اقدامات بزرگی انجام خواهد شد که شاید در ۴۰ سال گذشته بی‌نظیر باشد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به برخی برنامه های این سازمان طی روزهای آتی گفت: طرح هرس و جوان سازی درختان با هدف طولانی شدن عمر برخی از درختان از شنبه در سطح تبریز آغاز می شود. پس از هرس درختان نیز عملیات سمپاشی زمستانه جهت جلوگیری از بیماری درختان انجام می‌شود.

برزگر جلالی با بیان اینکه سال ۹۹ جهش و تحول زیادی در حوزه فضای سبز تبریز رخ می دهد، اظهار داشت: هم اکنون تعداد درختان تبریز کمتر از یک میلیون است که برای سال آینده کاشت یک میلیون درخت هدفگذاری شده است. این کاشت ها بدون پشتوانه نخواهد بود و با کیفیت اجرایی و پایگاه اجتماعی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار