برد قدرت مردمی ایران بیش از قدرت نظامی است

آیت الله نورمفیدی گفت: بالاتر از قدرت نظامی قدرت مردمی در جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار بوده و برد قدرت مردمی ایران بیش از قدرت نظامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» امروز (جمعه ۲ اسفند) در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: امروز روز امتحان بزرگ ملت ایران است و انتخابات روز نشان دادن عظمت، استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران به همه جهانیان به ویژه دشمنان به شمار می‌رود.

امام جمعه گرگان ادامه داد: شرکت در انتخابات یک مسئولیت اجتماعی است و همه نسبت به حضور در انتخابات مسئول هستیم و باید در انتخابات مشارکت داشته باشیم.

آیت الله نورمفیدی گفت: این کشور نیاز به قدرت نمایی دارد و اگر کشور ما قدرتمند باشد دشمن ناامید می‌شود و مجبور می‌شود از خواسته‌های خود کوتاه بیاید.

او افزود: امروزه در دنیا چین و روسیه کشور‌هایی نیستند که آمریکا را به عنوان یک ارباب بپذیرند و اگر ما نیز کشور قدرتمندی شویم هیچ قدرتی نمی‌تواند سیاست‌های خود را به ما تحمیل کند.

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: بالاتر از قدرت نظامی قدرت مردمی در جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار بوده و برد قدرت مردمی ایران بیش از قدرت نظامی است و باید این قدرت را به رخ دشمنان بکشانیم.

آیت الله نورمفیدی متذکر شد: همواره در قرآن به ایمان و جهاد در راه خدا تاکید شده و هیچ جهادی بالاتر از حضور در این انتخابات نیست و رای ما تیری است که بر قلب رئیس جمهور آمریکا می‌نشیند.

او افزود: در آستانه ماه رجب قرار داریم و ماه رجب از ماه‌های بسیار با برکت الهی به شمار می‌رود و در یک روایت از پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) نقل شده است که ماه رجب ماه خدا است و در این ماه بالاتر از قدرت نظامی قدرت مردمی در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و برد قدرت مردمی بیش از قدرت نظامی است استغفار بسیار توصیه شده است.
 
انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.