تقاضای تعرفه در ۱۶ منطقه رای گیری در کرمان

رئیس کمیه اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت:با توجه به مشارکت بالای مردم کرمان در نقاط جنوبی و شرقی استان ۱۶ منطقه از استان تقاضای تعرفه کرده اند.

تقی زاده رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت:عصر امروز با اعزام یک بالگرد در بخش بروات اخذ رای در دو روستای کیشیت و آمیسک در بالادست حوزه سد نسا اعزام و رای گیری انجام و هم اکنون بالگرد به بم برگشته است.

تقی زاده افزود: در مناطق صعب العبور هم از خودرو‌های کمک دار و شاسی بلند استفاده می شود و در تمامی شعب رای گیری در حال انجام است.

او تصریح کرد:با توجه به مانیتورینگ هوشمند شعب اخذرای در صورت نیاز به تعرفه از سوی فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه تعرفه‌ها در اختیار قرار می گیرد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا کنون ۱۶ شعبه درخواست تعرفه کردند که این نشان دهنده میزان مشارکت بالای مردم است.

او بیان داشت: میزان مشارکت اکنون در استان کرمان مطلوب و خوب است وپیش بینی می کنیم میزان حضور مردم در شعب اخذ رای افزایش یابد.

او افزود: از تمامی طرفداران نامزد‌ها درخواست می کنیم قانون انتخایات را رعایت کنند و باهرگونه تخلف و اعلام زودتر از زمان شمارش ارائ توسط طرفداران برخورد خواهد شد.

تقی زاده افزود:سامانه ۱۱۱ بر‌ای رسیدگی به تخلفت است و از مردم می خواهیم تخلفات را به این سامانه گزارش کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار