جانشین انتظامی استان ایلام :

اخبارانتخابات را ازمنابع رسمی دریافت کنید

جانشین انتظامی استان ایلام با تاکید بر دریافت اخبارانتخابات از منابع رسمی به مردم توصیه کرد، برای جلوگیری از ازدحام، حضور در پای صندوق‌های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

اخبارانتخابات را ازمنابع رسمی دریافت کنید

سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت :پلیس با تمام توان در کنار مردم و مصمم به حفظ نظم و تامین امنیت انتخابات است.

او با اشاره به اینکه تا کنون تخلف خاصی از شعب اخذ رای گزارش نشده است از مردم خواست اخبار انتخابات را از منابع رسمی دریافت کنند و به شایعت در این خصوص توجه نکنند.

جانشین انتظامی استان ایلام در ادامه از عموم مردم خواست حضور در پای صندوق‌های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند و از همین ساعات آغازین رای گیری و به منظور جلوگیری از ازدحام به شعب اخذ رای مراجعه نمایند.

او حضور مردم را در شعب اخذ رای چشمگیر عنوان کرد و افزود: امروز مردم با این حضور گسترده با دیگر مهر تائیدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند و بر ادامه راه امام (ره) وشهیدان تاکیدکردند.

سرهنگ عزیز زاده آمادگی یگان‌های انتظامی را برای ادامه برگزاری انتخابات مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد:نیروی انتظامی در کنار سایر ارگان‌های متولی برگزاری انتخابات مصمم به حفظ امنیت وآرامش انتخابات است ودر این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.