محکومیت معامله قرن در تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت آمریکا

صد‌ها نفر از مردم اردن بعد از اقامه نماز جمعه در تظاهراتی در محکومیت طرح ضد فلسطینی معامله قرن در مقابل سفارت آمریکا در امان، پایتخت این کشور شرکت کردند.

تظاهرات اردنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آناتولی، صد‌ها نفر از مردم اردن در امان، پایتخت این کشور امروز پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت معامله قرن از مقابل مسجد ابو ایوب الانصاری به سمت میدان نزدیک به سفارت آمریکا راهپیمایی کردند.

این تجمع اعتراض‌آمیز بنا به دعوت «ائتلاف ملی برای مقابله با معامله قرن» و با شعار «امان برادر قدس است»، برگزار شد.

در این تجمع اعتراض‌آمیز که برای چهارمین هفته متوالی برگزار شد، شماری از رهبران جنبش‌های اسلامی و حزبی از جمله «مراد العضایله» دبیرکل حزب جبهه عمل اسلامی شاخه سیاسی گروه اخوان‌المسلمین و «ثابت العساف» از رهبران این حزب مشارکت داشتند.


بیشتر بخوانید: اردن اقدام اسرائیل در اجرای پروژه قطار سریع السیر به قدس شرقی را محکوم کرد


شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراض‌آمیز پلاکارد‌هایی در دست داشتند که روی آن‌ها نوشته شده بود: «معامله قرن باید باطل شود»، «مخالف هر گونه عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی هستیم»، «هرگز شریک جرم رژیم اشغالگر نخواهیم بود».

معترضان همچنین شعار می‌دادند: «امروز به اینجا آمده‌ایم تا صدای خود را به آمریکایی‌ها برسانیم،‌ای سفیر آمریکا صدای ما را از امان به رهبر ترسو و بزدلت برسان».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار