نقش خوب اصحاب رسانه در روز انتخابات

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز رسانه ملی و خبرنگاران نقش خوبی را برای اطلاع رسانی اخبار انتخاباتی داشتند.

نقش خوب اصحاب رسانه در انتخاباتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی ضمن بازدید از محل اتاق مانیتورینگ در فرمانداری مشهد در جمع خبرنگاران، گفت: رأی گیری را در سطح استان به طور همزمان و در موعد مقرر آن یعنی از ساعت ۸ صبح امروز، در ۴۰۲۳ شعبه اخذ رأی، شروع شد و همچنان ادامه دارد. همه فرمانداران، نیرو‌های اجرایی و امنیتی و حدود ۸۲ هزار نفر به صورت مستقیم در این انتخابات فعالیت می‌کنند تا امنیت و سلامت آن تأمین شود.

او ادامه داد: خوشبختانه در برخی شعب اخذ رأی، پس از تمدید رأی گیری، ازدحام جمعیت مشاهده شده است، همچنین در شهر مشهد ممکن است برخی از مردم در شهر نباشند و در ساعات پایانی رأی گیری به شهر مراجعه کنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه آمار مشارکت در سطح استان، ۳۴ درصد است، گفت: مشهد همیشه بیش از ۵۰ درصد در انتخابات مشارکت داشته است، خوشبختانه رسانه ملی فضای خوبی را ایجاد کرد تا مردم در انتخابات شرکت کنند. اخذ آرا به صورت الکترونیک برای اولین بار در سطح کشور صورت گرفت، که به روند انتخابات و سرعت آن کمک فراوانی کرد. همچنین از اثرات الکترونیکی بودن رأی گیری این است که در تمام شعب درصد آرا و مشارکت مردم، مشخص است.

رزم حسینی با بیان اینکه تاکنون مشارکت قابل قبولی را از شهروندان مشهدی و خراسان رضوی در انتخابات شاهد بودیم، افزود: با توجه به تمدید مهلت رأی گیری امیدواریم مشارکت تا حد زیادی افزایش یابد، چون برخی از شهروندان هنوز فرصت حضور پای صندوق‌های رأی را نداشتند.
 
انتهای پیام//م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.