حمله دوباره ترامپ به دموکرات‌ها

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به دموکرات‌ها درباره انتخابات ریاست جمهوری سال جاری حمله کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به دموکرات‌ها درباره انتخابات ریاست جمهوری سال جاری حمله کرد.

بر این اساس، ترامپ در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: دموکرات‌ها در حال اشاعه اطلاعات غلطی در کنگره هستند که می‌گوید روسیه من را به سایر نامزد‌های دموکرات ترجیح می‌دهد، نامزد‌های دموکراتی که هنوز پس از دو هفته مشخص نیست که کدامشان در انتخابات درون حزبی ایالت آیووا پیروز شده است.

پیشتر روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد مقامات امنیتی آمریکا در هفته گذشته به قانونگذاران کنگره درباره مداخله مجدد روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع ترامپ هشدار دادند.

بر این اساس، منابع آگاه به این روزنامه گفتند مقامات امنیتی به نمایندگان و سناتور‌های آمریکایی هشدار دادند روسیه می‌کوشد در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری به انتخاب مجدد ترامپ کمک کند.

پس از این افشاگری ترامپ به شدت عصبانی شده و گفته است این ادعای مقامات اطلاعاتی می‌تواند منجر به سواستفاده دموکرات‌ها و ضربه به او در انتخابات جاری شود.

با این وجود، قانونگذاران جمهوریخواه (هم حزبی‌های ترامپ) با رد هشدار‌های مقامات اطلاعاتی در آن جلسه محرمانه، مدعی شدند ترامپ از زمانی که به قدرت رسیده است مواضع سخت تری علیه روسیه اتخاذ کرده است.

پیش تر نیز در انتخابات سال ۲۰۱۶ که منجر به پیروزی ترامپ شد، دموکرات ها مدعی دخالت روسیه در انتخابات به نفع او شدند. ادعایی که ترامپ به طور پیوسته آن را رد کرده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار