کمک به ساخت مسکن مددجویان در رامسر

رئیس کمیته امداد رامسر گفت: کمیته امداد برای خانوار‌های دو نفره ۲۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  پرویز سرایی رئیس کمیته امداد رامسر در نشست هم اندیشی با خیران مسکن ساز با بیان اینکه از مجموع ۲ هزار و ۶۲۲ خانوار تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: ارائه خدمات عمرانی برای  خانوار‌های تحت حمایت از محل اعتبارات این نهاد، کمک خیران و آورده مددجو انجام می‌شود.

او افزود: اولویت ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت با خانوار‌های دو نفره به بالا است.

رئیس کمیته امداد رامسر گفت: کمیته امداد برای خانوار‌های دو نفره ۲۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند.

سرایی با بیان اینکه برای خانواده‌های تحت حمایت سه نفره به بالا ۳۰ میلیون تومان بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود، افزود: این مبلغ برای مددجویان روستایی ۲۵ میلیون تومان بلاعوض و ۲۵ میلیون تومان به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه است.

رئیس کمیته امداد رامسر گفت: مددجویانی که از شهر‌ها به روستا‌ها مهاجرت می‌کنند نیز برای ساخت مسکن تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند.

او افزود: در ۱۰ ماهه امسال پنج واحد مسکن برای مددجویان خریداری و ساخته شده و ۴۵ واحد نیز از طریق تعمیرات بازسازی شده است.

سرایی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۸ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان  در بخش خرید و ساخت و تعمیرات کلی و جزیی و سرویس بهداشتی و مقاوم سازی مسکن مددجویان تحت حمایت در رامسر هزینه شده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار