سه هزار موتور سیکلت برقی در اختیار پستچیان قرار می‌گیرد

تفاهم نامه چهار جانبه تامین موتورسیکلت‌های برقی موزعین پست طی مراسمی با حضور حسین نعمتی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به امضا رسید.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این مراسم که یوسف حجت سرپرست معاونت و مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، منوچهر منطقی دبیر توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جلیل مجاهد رییس هیئت مدیره شرکت نیرو موتور سهند نیز حضور داشتند، زمینه تجهیز ناوگان موتور سیکلت برقی موزعین پست فراهم شد.

براساس این تفاهم نامه، ۵۰ موتور سیکلت برقی در فاز نخست و دو هزار و ۹۵۰ دستگاه موتور سیکلت برقی دیگر در مرحله دوم توسط شرکت طرف قرارداد تولید و با اعطای تسهیلات از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در اختیار توزیع‌کنندگان شرکت ملی پست قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: سامانه نت سنج یک تولید ایرانی است که نمونه داخلی و بین المللی ندارد


شرکت ملی پست در راستای عمل به تعهدات اجتماعی و کمک به کاهش آلودگی هوا به عنوان یکی از مشکلات اساسی کلانشهر تهران، مصمم به تجهیز موتورسیکلت‌ها و خودرو‌های برقی است.

مراسم رونمایی از موتورسیکلت‌های برقی و انعقاد تفاهم نامه چهار جانبه تامین این موتورسیکلت برای موزعین شرکت ملی پست، به همت دو شرکت تولیدکننده "نماموتور پیشران" و " صنعتی نیرو موتور" روز پنجشنبه در هتل اسپیناس پلاس برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار