قایقران تیم ملی روئینگ:

امیدوارم در مسابقات کسب سهمیه المپیک رکورد خوبی را از خود به جای بگذارم

ملائی گفت: شرایط برای کسب سهمیه المپیک دشوار است و امیدوارم با یک رکورد خوب سهمیه المپیک را کسب کنم.

امیدوارم بتوانیم کسب سهمیه را با یک رکورد خوب انجام دهیمنازنین ملائی قایقران تیم ملی روئینگ کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت :در حال حاضر در اردو‌ی آمادگی به سر می‌بریم. تمریناتمان را به صورت  قدرتی و استقامتی انجام می دهیم  و تا ۲۸ اسفند این تمرینات ادامه خواهد داشت. در اوایل فروردین ماه مجددا اردو‌ را شروع می‌کنیم و در اردیبهشت ماه نیز مسابقات کسب سهمیه را در پیش داریم.

او افزود: در حال حاظر در دریاچه  آزادی تمرین می کنیم و هنوز جای دقیقی برای اردوی فروردین ماه مشخص نیست. ولی به احتمال زیاد از تهران خارج می‌شویم و به انزلی اعزام خواهیم شد، چون باید در مسافت بالاتر از ۱۰۰۰ متر تمرین داشته باشیم.

ملائی گفت: قرار بود در فروردین ماه اردوی برون مرزی درکشور چین  داشته باشیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور این اردو لغو شد.

قایقران تیم ملی روئینگ افزود: زیر نظر افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ تمرینات خود را به خوبی انجام می‌دهم، فرزام حدود ۷ سال است که مربی من است و تمامی مدال هایم را با کمک‌های او به دست آورده ام.

او ادامه داد: آخرین مدالی که کسب کردم ۲ مدال طلا سبک وزن و سنگین وزن کاپ آسیایی در آذر ماه امسال بود همچنین در آبان ماه نیز مدال طلای قهرمانی آسیا را از آن خود کردم.

ملائی گفت:مسابقات کسب سهمیه المپیک امسال با مسابقات کسب سهمیه سال‌های گذشته خیلی متفاوت‌تر است در مسابقات المپیک ،فقط رنکینگ طلا می‌تواند وارد مسابقات شود و در بخش مردان و زنان نیز همین گونه است. هر کدام از ورزشکاران که مدال طلا کسب کنند به این مسابقات اعزام خواهند شد  و اگر در بخش آقایان و بانوان  نیز هر ۲  طلا کسب کنند همزمان با هم اعزام می‌شوند. در صورتی که مدال نقره را کسب کنیم حذف می‌شویم برای همین موضوع شرایط برای کسب سهمیه المپیک دشوار است. امیدوارم برای مسابقات کسب سهمیه المپیک  با یک رکورد خوب پیروز شوم و همچنین  در المپیک نیز بتوانم بهترین رنکینگ را به دست بیاورم.

ملائی ادامه داد: اگر شرایط ایده آل پیش برود وحاشیه‌های مختلف برای شرایط ورزشی ام پیش نیاید من تا المپیک ۲۰۲۸ تصمیم دارم  به ورزش حرفه‌ای ادامه دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار