حمایت مدیرعامل ماشین سازی از کادرفنی سبز‌ها

مدیرعامل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از عملکرد کاردفنی این تیم راضی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه ۸ اسفند ماه در ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی میزبان تیم نساجی مازندران خواهد بود. این دیدار شاید آخرین مسابقه احد شیخ لاری به عنوان سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز باشد.


بیشتر بخوانید: اتفاقی عجیب در تیم فوتبال ماشین سازی


گویا مسئولان ماشین سازی در نظر دارند که اگر شیخ لاری نتوانست برابر نساجی نتیجه مناسب کسب کند او را از کار برکنار کرده و یک سرمربی جدید با کارنامه قوی را جایگزین او کنند. هر چند این موضوع از سوی مسئولان این باشگاه و به خصوص هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل این تیم، تکذیب شده، اما هیچ بعید نیست که مسئولان این باشگاه تصمیم بگیرند که قید همکاری با شیخ لاری را زده و یک سرمربی جدید را برای این تیم بیاورند.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تیم فوتبال مشاین سازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار ما درباره عملکرد احد شیخ لاری اظهار داشت: من از کادر فنی تیم و به ویژه احد شیخ لاری راضی هستم. هم کادر فنی تیم و هم بازیکنان در این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا در زمین بهترین نتیجه را کسب کنند. امیدوارم که در هفته‌های بعد باز هم بتوانیم همان نتایج نیم فصل اول را تکرار کنیم.


بیشتر بخوانید: نصیرزاده: یا یک وکیل سوئیسی به توافق رسیدیم/ از کادر فنی ماشین سازی رضایت کامل دارم


دیدار ۲ تیم فوتبال ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر پنجشنبه ۸ اسفند ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی شروع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار