قدردانی امام جمعه شهرکرد از حضور خوب مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور خوب مردم استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشکر نمود.

قدردانی امام جمعه شهرکرد از حضور خوب مردم در انتخاباتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی از حضور خوب و مؤثر مردم استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشکر و قدردانی نمود.

متن پیام به شرح زیر است:

نسیم رحمت الهی بار دیگر بر دل‌های مؤمن وزید و موجی از شور و شعف اهل ایمان را فرا گرفت، شکل‌دهی مجلسی انقلابی در این شرایط که دشمن در تلاش همه جانبه است تا حصر حداکثری و فشار طاقت فرسا را بر انقلاب اسلامی بیافزاید و امّت به‌پاخواسته و استکبارشکن را از حرکت باز دارد نقطه قوّتی است که فقط از عاشوراییان منتظر است و بس؛ ایرانیِ مؤمنِ عاشورایی است که با بصیرت اباالفضلی گام دوم انقلاب و شرایط حاکم بر آن را به خوبی شناخته و می‌داند که کارگزاران انقلابی و مقاوم و مؤمن لازم دارد تا حصر‌ها و فشار‌ها را شکننده‌تر از قبل خورد کرده و راه رسیدن به قله‌ها را باز نماید.

تبریک‌گو و شاکر از این همه کاربلدی و حضور و از اینهمه ایمان و مقاومت حجّت بالغه الهی حضرت، ولی عصر ارواحنافداه می‌باشد حتماً عنایت و دعای خاصّ آن خورشید جهان آرا همراه این امّت مهدوی است.

به عنوان یک طلبه حقیر این گام بسیار شتاب‌بخش را به همه هم استانی‌های مؤمن و ولائی تبریک می‌گویم و از همه نقش‌آفرینان تشکر می‌کنم. از مردم، از مسئولان، از هیئت‌های اجرائی و نظارت، رسانه‌ها بویژه رسانه ملی و صداوسیما که با خلق هنر رسانه‌ای و ایجاد فضای حماسه‌ای راه‌گشای کاروان جهاد انتخاباتی و محرّک و بصیرت‌ساز بودند تشکر می‌کنم.

از کاندیدا‌های محترم که هر یک به نوبه خود سهمی در شور انتخاباتی داشتند سپاسگزارم. به چهار نفر که در این میدان گوی سبقت را ربوده و برنده انتخابات شدند تبریک می‌گویم و البته عنایت دارند که یک استان و یک جمع قریب یک میلیون نفری نظاره‌گر خدمات آنهایند و نظاره‌گر مواضع و تلاش‌های آن‌ها در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی می‌باشند، برایشان آرزوی توفیق دارم. خودشان را نماینده کل استان بدانند و پاسخگوی همگان باشند همانطور که مردم عزیزمان و تلاشگران ستاد‌های انتخاباتی هم تصوّر دارند که کاندیدای خودشان رأی آورده و خود را موظّف به حمایت و تقویت او بدانند.

کار سنگین و سختی را برگزار کنندگان انتخابات اعم از مجریان و نظار به خوبی و با حوصله و دقت به انجام رساندند که اجر عظیمی محضر حضرت باری تعالی دارند. توفیق همه هم‌استانی‌های عزیز و همه امت اسلامی و انقلابی را از خدای بزرگ مسألت دارم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار