منتخبان مجلس یازدهم در یزد را بیشتر بشناسید

منتخبان مردم یزد در ۴ حوزه انتخابیه و گرایشات سیاسی آن‌ها را بیشتر بشناسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، منتخبان مردم یزد در ۴ حوزه انتخابیه و گرایشات سیاسی آن‌ها را بیشتر بشناسید.

محمدرضا صباغیان بافقی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق شد با کسب ۲۶ هزار و ۸۶۵ رای در حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز بار دیگر به عنوان نماینده مردم این ۵ شهرستان به مجلس راه یابد.

منتخبان مجلس یازدهم در یزد را بیشتر بشناسید

او در سال ۱۳۴۷ در بافق متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته تاریخ در دانشگاه یزد و کارشناسی ارشد علوم سیاسی در دانشگاه قم است. صباغیان در مجلس ماندگار شد.

صباغیان که علاوه بر دبیری، به مدت یکسال و نیم مدیرعامل مجتمع تولیدی فرهنگیان بافق بود در سال ۱۳۷۷ توانست به عضویت اولین دوره شورای اسلامی شهر بافق درآید و در سال ۱۳۸۰ به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد و تا سال ۱۳۸۳ در این پست مشغول به فعالیت بود.

او در سال ۱۳۹۰ در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شد و با کسب حدود ۲۱ هزار رای با اختلافی اندک، از راهیابی به دور دوم رقابت انتخاباتی باز ماند.

صباغیان در سال ۱۳۹۱ به عنوان مدیر کل اداره تازه تاسیس پدافند غیر عامل استان انتخاب شد. صباغیان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب بیش از ۴۱ هزار رأی به عنوان نماینده ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز برگزیده شد.

صباغیان عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی است.

 جوکار  مجددا به مجلس بازگشت

محمدصالح جوکار با کسب ۱۰۵ هزار و ۵۴۹ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق شد به عنوان نماینده جدید مردم یزد واشکذر وارد مجلس شورای اسلامی شود.

منتخبان مجلس یازدهم در یزد را بیشتر بشناسید

محمد صالح جوکار متولد ۱۳۳۶ در شهر یزد است، وی تا سال ۱۳۸۸ فرماندهی سپاه استان‌های یزد، هرمزگان، چهارمحال بختیاری را بر عهده داشته است.

او دارای کارشناسی ارشد بافت شناسی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشجوی دوره دکتری رشته تهدیدات امنیت ملی در دانشگاه دفاع ملی بوده است.
جوکار در دوره نهم مجلس شورای اسلامی نمایندگی مردم یزد واشکذر را د رمجلس شورای اسلامی برعهده داشته وعضو
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بوده است.
برخی از سوابق اجرایی وی بدین شرح است:
- عضو هیئت هفت نفره واگذاری زمین در استان یزد
- پایه گذاری کمیته انقلاب اسلامی یزد در سال ۱۳۶۲
- مسئول بسیج یزد
- ریاست سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان کل کشور
- ریاست دانشگاه امام حسین علیه السلام یزد
- نماینده آستان قدس رضوی در استان یزد
- معاون پارلمانی سپاه
محمد صالح جوکار در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا نیز قرار داشته است.

سید جلیل میرمحمدی نماینده جدید مردم میبد و تفت

سید جلیل میرمحمدی میبدی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق شد با کسب ۲۰ هزارو ۲۸۶ رای در حوزه انتخابیه تفت ومیبد وارد مجلس شورای اسلامی شود.

منتخبان مجلس یازدهم در یزد را بیشتر بشناسید

میرمحمدی متولد سال ۱۳۴۳ در شهر میبد است و دکتری طب کار و بیماری‌های شغلی دارد.

او از ایثار گران دوران دفاع مقدس است وسابقه جانبازی ۷۰ درصدی دارد.

میرمحمدی استاد تمام دانشگاه بوده و بیش از ۴۰ مقاله علمی در نشریات علمی – پژوهشی داخل و خارج از کشور و سه کتاب تخصصی منشتر کرده است.

او از سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۳۹۲ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و از سال ۱۳۹۳ نماینده مرکز سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی سلامت قوه قضاییه در استان یزد بوده است.

دشتی اردکانی نماینده  مردم اردکان شد

محمدرضا دشتی اردکانی با کسب ۱۵ هزار و ۸۴۸ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق شد به عنوان نماینده جدید مردم اردکان وارد مجلس شورای اسلامی شود.

منتخبان مجلس یازدهم در یزد را بیشتر بشناسید

 محمدرضا دشتی اردکانی در سال ۱۳۴۳ در محله صدرآباد اردکان متولد شد.

او پس از پایان تحصیلات دبیرستان به دلیل علاقه به فراگیری علوم دینی به حوزه علمیه اردکان رفت.

دشتی اردکانی سپس با مهاجرت به تهران، تحصیلات خود را تا سطح خارج فقه و اصول پیش برد و در کنار تحصیلات حوزوی، تحصیلات دانشگاهی خود را نیز تا مقطع دکترای حقوق عمومی در دانشگاه عدالت ادامه داد.

او از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را در قوه قضائیه و ستاد آزادگان نهاد ریاست جمهوری آغاز کرد.

دشتی ریاست کانون سردفتران و دفتریاران را برعهده داشته و نماینده کانون سردفتران جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه جهانی سردفتران (مستقر در ایتالیا)، رئیس شورای حل اختلاف و عضو دادگاه تجدید نظر انتظامی سردفتران و دفتریاران، مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، و مدیر مسئول مجله حقوقی کانون است.

او در سال ۱۳۹۲ با حکم معاون قوه قضائیه، کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را راه اندازی و دفاتر اسناد رسمی را به عنوان پایلوت در ارائه خدمات الکترونیک قضایی به مردم در سراسر کشور فعال کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار