امضای تفاهم نامه میان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری و بنیاد ملی عفاف و حجاب

تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری و نماینده بنیاد ملی عفاف و حجاب در استان در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی امضا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: تفاهم نامه همکاری میان این نهاد و نماینده بنیاد ملی عفاف و حجاب در استان در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی امضا شد.

او افزود: این تفاهم نامه در راستای ارتقای فضایل اخلاقی، آموزش سبک زندگی اسلامی و ترویج الگو‌های صحیح انتخاب پوشش مناسب به امضا رسیده است.

ملک پور اضافه کرد: دوره‌های آموزشی ویژه مددجویان با موضوع حفظ حریم عفت عمومی، مقابله با تهدید‌ها و جنگ نرم دشمن در زمینه ترویج فرهنگ بی‌حجابی، آموزش نحوه صحیح برخورد با کودکان و نوجوانان در انتخاب پوشش مناسب و تبیین ناهنجاری‌های نوپدید فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه از جمله اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی، تبیین اهمیت حفظ عفاف و حجاب و نقش آن در تربیت نسل آینده است ادامه داد: این دوره‌های آموزشی ویژه دانش آموزان دختر و پسر و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار