اعطای ۶۵۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری

از ابتدای امسال تاکنون ۶۵۲ نوعروس خانواده‌های نیازمند جهیزیه دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: اعطای جهیزیه به دختران نیازمند، کمک به ازدواج زنان مددجوی سرپرست خانوار و اهدای هدیه ازدواج به پسران خانواده‌های تحت حمایت از رویکرد‌های این نهاد در راستای ایجاد زمینه ازدواج آسان نیازمندان است.

او با اشاره به اعطای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و نیازمند افزود: هزینه تأمین جهیزیه این نوعروسان ۲۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال بوده است.

ملک پور با بیان اینکه ایجاد زمینه ازدواج مجدد زنان فاقد همسر تحت حمایت نیز از رویکرد‌های این نهاد است ادامه داد: دو میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال به ۶۹ بانوی مددجو برای ازدواج مجدد اعطا شد.

او همچنین با اشاره به اعطای هدیه ازدواج به پسران خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان گفت: همچنین سه میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال هدیه ازدواج به ۲۰۹ داماد اهدا شده است.

ملک پور افزود: خانواده‌های نیازمند برای تأمین هزینه ازدواج فرزندان خود با مشکلات مالی مواجه هستند، مردم نوعدوست استان می‌توانند با پرداخت مبالغ دلخواه سهمی در این امر خداپسندانه داشته باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار