تقدیر فرمانده انتظامی دزفول از حضور باشکوه مردم در انتخابات

فرمانده انتظامی دزفول از حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ روح اله گراوند فرمانده انتظامی دزفول از حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

متن پیام سرهنگ گراوند به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"

جمعه دوم اسفندماه ۱۳۹۸ یادآور حضور حماسی شما مردم فهیم و شهید پرور شهرستان دزفول در انتخاباتی دیگر و نمایش تعهدی ماندگار به ارزش‌های اسلام و انقلاب بود.

تقدیرازمردمانی روشن ضمیر که با حضور انقلابی خود بار دیگر صحنه‌هایی زیبا را به یادگار گذاشتند.

این حضورکه حماسه‌ای ملی را رقم زد و بار دیگر کام دشمنان انقلاب اسلامی را تلخ نمود، به تک تک شهروندان عزیز و ولایتمدار شهرستان دزفول تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

شهروندان عزیز با عنایت به اینکه برخی افراد بدون درنظر گرفتن این حماسه حضور، در فضای مجازی اقدام به شایعه پراکنی و انتشار اخبار غیر موثق با هدف تحریک اذهان عمومی می‌نمایند، لذا پلیس با رصد مستمر و اشرافیت کامل در فضای واقعی و مجازی کلیه کسانی که به انحاء مختلف قصد دارند باعث تشویش اذهان عمومی شهروندان عزیز گردند را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی با متخلفین برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر فراوان از مشارکت گسترده شهروندان عزیز در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتظار می‌رود با همدلی و صمیمیت در راه اعتلای شهر دزفول همیشه قهرمان کوشا باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.