برگزاری مانور دانش آموزی برای چهارشنبه آخرسال

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخرسال از اجرای مانور و برگزاری نمایشگاه با هدف افزایش آگاهی دانش آموزان مازندرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با اشاره به برگزاری جلسه برای پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در آموزش و پرورش مازندران با حضور دستگاه‌های مرتبط، چون هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس و آتش‌نشانی گفت: محور اصلی این جلسه اتخاذ تدابیر پیشگیرانه بود و ازجمله اجرای مانور ویژه با هدف افزایش آگاهی دانش‌آموزان را همانند سال گذشته در مدارس خواهیم داشت.

او افزود: این مانور آموزشی با حضور دستگاه‌های مرتبط در یکی از روز‌های پایانی نیمه اول اسفندماه (۱۲ تا ۱۴ اسفند ماه) در مدارس برگزار خواهد شد و در نظر داریم نمایشگاهی متشکل از آثار دانش‌آموزان و آثار برخی از دستگاه‌ها در مدارس مازندران تشکیل شود تا دانش‌آموزان از خطرات استفاده از مواد محترقه آگاه شوند.

ساداتی در خصوص سوء استفاده برخی باند‌های فروش وسایل خطرناک به دانش‌آموزان نیز گفت: حضور دستگاه‌هایی، چون نیروی انتظامی در این جلسه برای همین موضوع است، چون عوامل انتظامی از هم‌اکنون پای کار هستند تا این باند‌ها را شناسایی کنند و هدف ما نیز از برگزاری مانور و اجرای نمایشگاه در راستای آشناکردن فرزندان عزیز ماست.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران افزود: از والدین نیز توقع داریم درخصوص استفاده از چنین وسایلی به فرزندان خود هشدار دهند، چون خطرات استفاده از این تجهیزات انفجاری، بعضاً جبران‌ناپذیر است.

او گفت: در نتیجه آگاه سازی و هوشیار کردن خانواده‌ها، معلمان، مربیان و دانش‌آموزان از طریق اجرای همین مانور‌های  آگاهی‌بخش، آخر سال ۹۷ شاهد اتفاق ناگواری در میان دانش‌آموزان سراسر استان نبودیم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.