بازدید معاون فنی عمرانی استاندار خوزستان از نوار حفاری‌های شرکت آبفا

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز بهمراه معاون فنی و عمرانی استاندار خوزستان از نوار حفاری‌های شرکت آبفا در این منطقه بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدامرادی مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز با بیان اینکه بهمراه معاون فنی و عمرانی استاندار خوزستان از نوار حفاری‌های شرکت آبفا در این منطقه بازدید گفت: ترمیم این نوار‌های حفاری شده برعهده شرکت آبفا است از آنجائیکه آجر به آجر شهرداری متعلق به شهروندان است و شاید روی منطقه فشار بیاورند که با اعتبارات داخلی حفاری‌های شرکت آبفا را ترمیم کنیم، ولی به نوعی حق شهروندان برای پروژه‌های عمرانی ضایع می‌شود.

او افزود: با توجه به بالا بودن هزینه آن، مقدور نیست شهرداری از اعتبارات داخلی اش این مشکل را مرتفع کند و طبق قانون، آسفالت نوار حفاری برعهده دستگاه مربوطه است و شرکت آبفا باید سریعتر این کار را انجام دهد.

خدامرادی تصریح کرد: ارائه خدمات شهروندان در اولویت شهرداری بوده و دستگاه‌های خدمات رسان باید کیفیت اجرای پروژه‌ها را طبق ضوابط فنی در دستور کار داشته باشند.

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز  ادامه داد: امیدواریم با سعی و تلاش و پیگیری‌های مضاعف مدیران، معاونان منطقه در جهت رفع مشکلات شهروندان شاهد رسیدن به ایده آل که همان رفاه حال شهروندان می‌باشد شویم و تا پایان ترمیم و آسفالت نوار حفاری‌های سطح منطقه، این شهرداری با جدیت پیگیر موضوع خواهد بود.

عبیات معاون فنی و عمرانی استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه حفاری‌های ایجاد شده نشست کرده و گرد و خاک به پا خواسته از این نقاط مهم چهره شهر را بهم ریخته و موجب ورود ضرر و زیان به بازاریان و هم موجب ناراحتی و نارضایتی مردم شده است.

او خواستار تعامل میان شهرداری و شرکت آبفا شده است و اظهار داشت:  یکی از مهمترین خروجی‌های این تعامل را سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های آب و فاضلاب و شهرداری بیان نمود و تزلزل در ارائه خدمات از سوی هر یک از دستگاه‌ها در پروژه‌های مشترک را باعث ضرر به شهروندان برشمرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.