طوفان در راه کرمان

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز وزش باد در جنوب و جنوب غرب استان و از روز سه شنبه طوفان در اکثر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  حمیده حبیبی، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه  امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری است، گفت: وزش باد در جنوب و جنوب غرب پدیده غالب امروز استان است.

او افزود: در دیگر مناطق استان جوی نسبتا آرام پیش بینی می‌شود.

حبیبی با اعلام اینکه از روز سه شنبه وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک و طوفان شن در اکثر مناطق استان را شاهدیم، اظهار کرد: کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی و شکستگی درختان دور از انتظار نیست.

او بیان کرد: رانندگانی که از روز سه شنبه قصد تردد از محور‌های موصلاتی کرمان به سیستان بلوچستان، کرمان - خراسان جنوبی و کرمان به یزد را دارند از شرایط جاده‌ها با خبر شوند.

 حبیبی تاکید کرد:  احتمال مسدود شدن راه‌ها وجود دارد و رانندگان با احتیاط برانند. 

 او  گفت: در حالی که نرماشیر در ۲۴ ساعته گذشته با ۳۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته،  مردم لاله زار با ۴ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان را گذراندند. 

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار