تشکیل کمیسیون برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور به دستور اشرف غنی

رئیس جمهور افغانستان با صدور حکمی کمیسیونی را برای برگزاری مراسم تحلیف خود و معاونانش ایجاد کرد.

تشکیل کمیسیون برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور به دستور اشرف غنیبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان با صدور حکمی کمیسیونی را برای برگزاری مراسم تحلیف خود و معاونانش ایجاد کرد.

بر اساس این حکم، کمیسیون برگزاری مراسم تحلیف تحت ریاست عبدلمتین بیک، رئیس اداره ارگان‌های محلی و معاونت غلام بهاءالدین جیلانی، رئیس شورای ولایتی پروان تشکیل شده است.

معین سیاسی و سرپرست وزارت امور خارجه، رئیس ستاد ارتش وزارت دفاع، معاون دفتر شورای امنیت ملی در امور سیاسی و مردمی، سرپرست اداره امور ریاست جمهوری، وحید عمر ئییس عمومی اداره ارتباطات عامه و استراتژیک و مشاور ارشد رئیس جمهور و شاه حسین مرتضوی مشاور ارشد مقام عالی ریاست جمهوری نیز عضو این کمیسیون هستند.

این کمیسیون موظف شده تا تمام آمادگی‌ها، ترتیبات لازم، تدابیر عملی، امنیتی، تشریفاتی و تدارکاتی را جهت برگزاری مراسم تحلیف در مدت پنج روز اتخاذ و اجرا کنند.

این در حالی است که پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات و معرفی اشرف غنی به عنوان فرد پیروز، عبدالله عبدالله، رقیب اشرف غنی این نتایج را نپذیرفته و خود را به عنوان رئیس جمهور متخب و حقیقی معرفی کرده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار