مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان سراسرکشور در رشته زورخانه ای و کشتی پهلوانی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: برنامه ریزی شده بود که سی و هفتمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان البرز و ۲ هیأت ورزش دانش آموزی و زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز از دهم تاسیزدهم اسفندماه ۹۸ با حضور ورزشکاران استان های مختلف در البرز برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش افزود: این رقابت ها ویژه دانش آموزان پسر دوره تحصیلی متوسطه اول به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، با شعار دانش آموز ورزشکار، دوستدار محیط زیست در دستور کار قرارگرفت.

قاسمی گفت: میزبانی این دوره از مسابقات از سوی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور وفدراسیون کشتی پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران به آموزش و پرورش استان البرز محول شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش البرز نیز تدابیر لازم برای پیشگیری و آموزش نکات لازم به دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان اتخاذ شده است.

منبع :خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام / ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.