حجت نظری مطرح کرد؛

فضا‌های مرطوب مستعد انتقال کرونا ویروس/ استخر‌ها باید تعطیل شوند

عضو شورای شهر تهران برای مقابله با ویروس کرونا خواستار تعطیلی استخر‌ها شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بشیر حجت نظری عضو شورای شهر تهران صبح امروز در دویستمین جلسه شورای شهر تهران درباره احتمال ابتلای اعضای شورا به ویروس کرونا گفت: بهتر بود که ما می‌توانستیم جلسه شورا را به شکل دیگری برگزار کنیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی از خبرنگاران به اجبار رسانه‌های خود در جلسه شورا حاضر شدند، اظهار کرد:‌ ای کاش این طور نبود.

حجت نظری با استقبال از پیشنهادات شهردار تهران برای ارائه خدمات غیر حضوری گفت: مقابله با ویروس کرونا را باید جدی‌تر بگیریم.

او گفت: این تصمیم اتفاق خوبی بوده و به شدت نیازمند پرهیز از حضور در فضا‌های عمومی هستیم و بهتر بود که جلسه شورای شهر هم به صورت زنده نمایش داده می‌شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نسبت به ضدعفونی کردن فضا‌های عمومی اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: فضا‌های مرطوب بیشتر موجب انتقال ویروس می‌شوند و تقاضا دارم تا اطلاع ثانوی استخر‌ها و مجموعه‌های ورزشی تعطیل شوند.

حجت نظری گفت: تقاضا دارم شرکت شهروند برای توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی کننده به شهروندان با وزارت بهداشت هماهنگی و همکاری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
تا کرونا هست به هیچ عنوان مجموعه های ورزشی نباید باز شود.
Iran (Islamic Republic of)
اعظم
۰۶:۳۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
امیدوارم زودتر کرونا مهار بشه تا به زندگی عادی برگردیم، آدم از خونه بودن خسته میشه، نگران مادرم در خانه سالمندان هستم اونجا هم ملاقات ممنوع اعلام شده
Iran (Islamic Republic of)
استخر
۱۰:۲۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
خدمت اقای نظری عضو شورای شهر عرض کنم باید سایر اماکن عمومی مثل ادارات و اتوبوسرانی و مترو تعطیل شوند. اگر در استخرها موارد بهداشتی رعایت شود مشکلی نخواهد داشت اتفاقا بخار اکالیپتوس برای رفع ویروس خیلی اثرگذار است..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
مگه ماسک هم پیدا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۰۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
واقعا چرا استخر ها رو تعطیل نمی کنند انقدر شهرداری به فکر پول و اجاره نباشه
آخرین اخبار