جنبش جهاد اسلامی فلسطین: دستی که روی مردم ما بلند شود، قطع می‌کنیم

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رفتار اشغالگران صهیونیست با جسد شهید فلسطینی در خان یونس را «وحشیانه» خواند و هشدار داد که این جنبش انتقام خون شهدا را می‌گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین جنایت صبح امروز (یک‌شنبه) نظامیان صهیونیست در هدف قرار دادن جوانان فلسطینی در شرق خان یونس و توهین به جسد یک شهید فلسطینی را «وحشیانه» توصیف کرد و گفت: هرگز به رژیم صهیونیستی اجازه نمی‌دهیم همانند برخوردش با برخی از کشور‌های عربی با ما تعامل کند.

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به نقل از این جنبش هشدار داد: دستان روی ماشه انتقام خون شهیدان را خواهند گرفت همانطور که با گلوله باران تل آویو پیش از این انتقام گرفته است.

جهاد اسلامی همچنین به اشغالگران هشدار داد: اگر متجاوزان هر گونه حرکتی در نوار غزه داشته باشند این اقدام را جدی قلمداد کرده و تهدید‌های دشمن هیچگاه مقاومت را از ادامه راه خود باز نداشته است.

این جنبش تاکید کرد: دستی که به روی مردم ما بلند شود قطع می‌کنیم همانطور که سرایا القدس و مقاومت این کار را انجام داده‌اند و ما هیچ روزی حمایت مردم خود را متوقف نخواهیم کرد.

جهاد اسلامی: دستی که به روی مردم ما بلند شود قطع می‌کنیم

صبح امروز (یکشنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی شماری از جوانان فلسطینی در شهرک عبسان در شرق خان یونس تیراندازی کردند که یک جوان فلسطینی بر اثر آن به شهادت رسید. نظامیان رژیم صهیونیستی سپس با بلدوزر به جسد این شهید فلسطینی بی‌حرمتی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار