تصاویر نجات جان ۶ نفر توسط آتشنشانان مشهدی

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از تلاش آتش نشانان ۳ ایستگاه برای نجات ساکنان گرفتار در آتش سوزی آپارتمانی مسکونی در شهرستان طرقبه و شاندیز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی گفت: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک آپارتمان مسکونی در جاده شاندیز، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفائ حریق سه ایستگاه‌  آتش‌نشانی مشهد را به محل حادثه در خیابان مدرس شهر شاندیز اعزام کرد.
 
تصاویر نجات جان ۶ نفر توسط آتشنشانان مشهدی
 

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، آتش سوزی در پارکینگ یک آپارتمان مسکونی ۴ طبقه به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به طبقات بالایی این مجتمع بوده و دود ناشی از این آتش سوزی منجر به محبوسی ساکنان در طبقات بالایی شده بود، که بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران اعزامی به دو گروه تقسیم شده و گروه اول ضمن نجات ساکنان، شش نفر از افراد حاضر در این آپارتمان مسکونی را به مکان منتقل کرده و گروه دوم نیز همزمان اقدام به مهار آتش سوزی پارکینگ این مجتمع که دو خودرو سواری زانتیا و بنز در آنجا پارک شده بود کردند.
 
تصاویر نجات جان ۶ نفر توسط آتشنشانان مشهدی

آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی خاطرنشان کرد، در پی وقوع این آتش سوزی، خساراتی به این ۲ وسیله نقلیه وارد آمد و موجب دود گرفتگی برخی طبقات این آپارتمان مسکونی شد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد یادآور شد، خوشبختانه در این آتش سوزی به ساکنان آسیب جدی وارد نشد، اما برخی از این افراد بدلیل استرس و تنگی نفس ناشی از دود زدگی برای دریافت خدمات پزشکی تحویل تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل شدند.
 
تصاویر نجات جان ۶ نفر توسط آتشنشانان مشهدی

علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و آتش نشانان اعزامی از مشهد پس از اتمام عملیات ضمن ایمن سازی محل حادثه به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش در مشهد مراجعت کردند.
 
 
تصاویر نجات جان ۶ نفر توسط آتشنشانان مشهدی
 
انتهای پیام//ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.