انتشار ویدئوی فارسی سازمان جهانی بهداشت درباره ویروس کرونا

سازمان جهانی بهداشت در پی ابراز نگرانی‌ها و توصیه‌های خود درخصوص ویروس کرونا، اقدام به انتشار ویدئویی به زبان فارسی با نام نگاهی اجمالی به بیماری کووید ۱۹ کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،کرونا ویروسی ناشناخته که ظرف مدت کوتاهی این روزها تبدیل به قاتلی زنجیره‌ای شده است که رد پایش در همه جا هست و در هیچ جا نیست. زادگاه این قاتل تقریبا خاموش، از ووهان چین بوده است و تاکنون کشورهای زیادی از جمله ایران را درگیر خود کرده است. این ویروس با سرعتی وصف ناشدنی به طرز عجیبی در حال گردش در دور دنیاست و تا اینجا جان افراد زیادی را در جهان گرفته است.


بیشتر بخوانید: تنها تفاوت ویروس کرونا با سرماخوردگی در سرعت شیوع آن است


در حال حاضر پس از کشور چین ایران بیشترین آمار جان باختگان را داشته است. سرعت گسترش ویروس کرونا سبب شده تا سازمان جهانی بهداشت این وضعیت را یک شرایط بحرانی در جهان اعلام کند و حالا در جریان توصیه‌ها و ابراز نگرانی‌های مکرر این سازمان، WHO راهنمایی فارسی با نام نگاهی اجمالی به بیماری کووید ۱۹ (ویروس کرونا) منتشر کرده است؛ در واقع هدف از انتشار این ویروس آگاه سازی و کاهش استرس ناشی از شیوع کرونا در میان مردم ایران است.

این ویدئو را در ادامه مشاهده کنید؛

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار