کرونا و اعمال انسان دوستانه در اراک

یک خیر نیکوکار ۶۰ هزار ماسک برای توزیع در بین مردم اراک اهداکرد.

کرونا و اعمال انسان دوستانه در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، برای کمک به پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس ۶۰ هزار ماسک از سوی یک خیر نیکوکار در اراک تهیه و اهدا شده و قرار است در بین مردم اراک توزیع شود.

 احدزاده خیرنیکوکار در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این ۶۰ هزار ماسک جهت استفاده شهروندان تهیه شده است و توسط مرکز بهداشت بین مردم توزیع خواهد شد.

وی افزود: از نیکوکاران محترم درخواست می‌شود در این عرصه وارد میدان شوند تا این ویروس خطرناک در کشورمان به طور کامل از بین برود.

فراهانی معاون اجرایی مرکز بهداشت استان مرکزی هم در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: قرار است این ۶۰ هزار ماسک که از سوی خیر محترم تهیه شده در پایگاه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت بین مردم توزیع شود.

فراهانی افزود: در مرحله اول ماسک به کسانی داده می‌شود که علائم سرماخوردگی را داشته باشند و سپس بقیه مردم هم می‌توانند از این ماسک استفاده کنند و بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

او اضافه کرد: از خیرین محترم تقاضا می‌شود در این عرصه وارد شوند و یاری گر باشند تا بتوانیم ماست که و سایر لوازم بهداشتی را به شرایط بهتری بین مردم توزیع کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.