توزیع رایگان ماسک در سقز

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز گفت: شرکت شادمهر حریر کردستان از واحد‌های تولیدی پوشاک فعال این شهرستان ماسک تولید و به صورت رایگان در بازار توزیع می‌کند.

توزیع رایگان ماسک در سقزبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهنام میرزایی گفت: شرکت شادمهر حریر کردستان در اقدامی قابل تحسین به صورت رایگان، ماسک را تولید و جهت توزیع در اختیار این اداره قرار خواهد داد ما هم در میان مردم توزیع خواهیم کرد.

بهنام میرزایی با تقدیر از اقدام مدیرعامل این واحد تولیدی تاکید کرد: ماسک‌های بهداشتی تولیدی این شرکت، دارای لایه ضد پُرز و قابل شستشو است و مکان‌های توزیع رایگان این کالا را با همکاری هلال احمر در قالب چادر‌های این اداره در سطح شهر اطلاع رسانی می‌کنیم.

او با بیان اینکه کیفیت و بهداشتی بودن این ماسک‌ها مورد تایید اداره مرکز بهداشت و درمان سقز است، یادآور شد: طبق پیش بینی این شرکت تولیدی، روزانه چهار تا پنج هزار ماسک تولید و در میان مردم توزیع خواهد شد.

میرزایی با تاکید بر اینکه کار پسندیده این شرکت بار روانی مثبت و آرامش را میان مردم ایجاد می‌کند، تاکید کرد: محیط کاری این شرکت کاملا بهداشتی و نوع ماسک تولیدی آن با استفاده از مواد بهداشتی مرغوب است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز افزود: با توجه به اینکه در چند روز اخیر قیمت ماسک‌های معمولی و فلیتردار در بازار افزایش داشته این ماسک‌های تولیدی شرکت حریر کردستان در شرایط بحرانی و آن هم به صورت توزیع رایگان، کار بسیار مناسبی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ليلا
۱۵:۵۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
لطفا ادرس دقيق و شماره تلفن از اين شركت رو بگين بهم خيلي ضروريه لطفا اطلاع بدين
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی غلامی بیجار
۰۸:۴۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام خدا سلامتی به شما و همه هم فکران شما بدهد.