پاکسازی معابر مشهد برای مقابله با کرونا

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ضدعفونی کردن معابر، سرویس‌های بهداشتی و گندزدایی فضا‌های عمومی شهری در دستور کار قرار گرفت.

پاکسازی معابر مشهد برای مقابله با کرونابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: جهت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی، گندزدایی و ضدعفونی کردن فضا‌های عمومی، معابر و امکانات شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

او ادامه داد: با تاکیدات ویژه، در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی، هماهنگی لازم جهت اجرای موارد بهداشتی، توسط عوامل حوزه خدمات شهری انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ضدعفونی کردن ویژه سرویس‌های بهداشتی، وسایل بازی کودکان، زمین‌های ورزشی، نمازخانه‌های پارکها، آسانسور‌ها و پله‌های برقی از جمله مواردی است که در دست اقدام می‌باشد.

یعقوبی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی، در مواردی باید محدودیت‌هایی اعمال شود، افزود: با تدابیری که اندیشیده شد، برخی از مراسمات و همایش‌ها در شهرداری جهت پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی لغو شده است و بنا بر لزوم این کار تداوم خواهد داشت.

او ادامه داد:در سطح تمامی مناطق شهر اقدامات ویژه‌ای در خصوص این موضوع با آموزش اکیپ‌های مختلف در حال اجرا می‌باشد و در بازار‌های شهرداری اقداماتی در حال برنامه ریزی است تا مشکلی برای شهروندان عزیز ایجاد نشود.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.