ممنوعیت برگزاری هرگونه گردهمایی و جلسه عمومی در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تا اطلاع بعدی برگزاری هرگونه گردهمایی، جلسه‌های عمومی، تجمع، همایش و همچنین دعوت از میهمانان ملی و بین‌المللی در استان ممنوع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم مقابله با کرونا ویروس اظهار داشت: تا اطلاع بعدی برگزاری هرگونه گردهمایی، جلسه‌های عمومی، تجمع، همایش و همچنین دعوت از میهمانان ملی و بین‌ المللی در چهارمحال و بختیاری ممنوع است.

او افزود: اعزام دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های دیگر به اردو‌های راهیان نور و یا هر برنامه عمومی دیگر ممنوعیت دارد.

سرویس حمل و نقل عمومی و مراکز پررفت و آمد چهارمحال و بختیاری ضدعفونی می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم مقابله با کرونا ویروس گفت: عملیات ضدعفونی کردن تمامی سرویس‌های حمل‌ و نقل عمومی و مراکز تجمیع جمعیت استان ضرورت دارد و این امر مهم از سوی دستگاه‌های متولی باید انجام می‌شود.

عباسی اضافه کرد: شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری موظفند نسبت به عملیات ضدعفونی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در شهر‌های استان هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

او ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز باید برای ضدعفونی کردن مراکز تجمیع جمعیت استان اقدام لازم را در زمان ممکن انجام دهد.

عباسی اظهار داشت: تاکنون هیچ موردی از ابتلای افراد یه کرونا ویروس در این استان ثابت نشده است.

او بیان کرد: در بیمارستان هاجر شهرکرد یک بخش با ظرفیت ۱۵۰ نفر و امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آموزش دیده برای مقابله با کرونا ویروس آماده شده است.

عباسی تاکید کرد: در صورت نیاز، آمادگی تجهیز بخش‌هایی در بیمارستان‌های بروجن، فرخ‌شهر و و دیگر نقاط چهارمحال و بختیاری برای مقابله با کرونا ویروس وجود دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.