کاهش مصرف برق در زمان پیک مصرف در استان اصفهان

دیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت:با همکاری مشترکان برق استان اصفهان در کاهش مصرف در زمان پیک،۵۹۰ مگاوات برق کمتری امسال مصرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی ثقفی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: کاهش ۵۹۰ مگاوات برق مربوط به ۶ هزار و ۷۵۵ مشترک به صورت غیر همزمان،۳۸۰ مگاوات و ۲۱۰ مگاوات همزمان (در ساعت ۱۲ تا ۱۶) بود.

مهدی ثقفی افزود:امسال در بخش صنعتی با همکاری هزار و ۵۰۰ کارخانه در استان، شاهد حدود ۱۸۰ مگاوات بار از طریق صنایع کاهش مصرف پیک بوده ایم.

او اضافه کرد:همچنین با همکاری صاحبان چهارهزار حلقه چاه،۹۳ مگاوات و از طرف ادارات (۹۸۷ مشترک) و دیزل ژنراتور‌ها حدود ۱۵ مگاوات کاهش مصرف پیک در استان اصفهان، امسال شاهد بودیم.

ثقفی افزود:این در حالی است که پارسال تعداد مشترکان برق که برای کاهش مصرف برق در شهرستان‌های استان اصفهان همکاری داشتند،۸۲۷کارخانه، سه هزار و ۶۵ حلقه چاه و ۴۴۴ اداره بود.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان اصفهان در پایان گفت:امسال به علت وجود آب پشت سدها، خاموشی نداشتیم و سطح پیک مجاز تعیین شده برای استان اصفهان، هزار و ۸۸۰ مگاوات بود که در ساعت ۱۳ مورخ ۲۵ تیربه میزان هزار و ۸۷۰ مگاوات، پائین‌تر از حدمجاز آن را کنترل کردیم.

شرکت توزیع برق استان اصفهان، یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، صنعتی و کشاورزی در ۲۳ شهرستان استان اصفهان (به غیر از اصفهان) دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار