دستگاه قضایی با محتکران اقلام بهداشتی و پیشگیرانه برخورد می‌کند

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که حمایت قضایی از دستگاه های مرتبط با امر پیشگیری و درمان بیماری ها یک اولویت در مجموعه قضایی به شمار می رود، گفت: دستگاه قضایی با محتکران اقلام بهداشتی و پیشگیرانه برخورد می‌کند.

دستگاه قضایی با محتکران اقلام بهداشتی و پیشگیرانه برخورد می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس شورای قضایی استان کرمان در نشست مشترک با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: برخی سودجویان با احتکار اقلام بهداشتی و پیشگیرانه از جمله مواد ضدعفونی کننده و ماسک، درصدد فروش این اقلام با قیمت‌های بالا و کسب سود هستند که دستگاه قضایی با جدیت به پرونده‌های مطروحه در این زمینه رسیدگی کرده و برابر قانون مجازات‌های بازدارنده در این زمینه را مد نظر خواهد داشت.

او با اشاره به رصد کامل فعالیت واحد‌های عرضه اقلام بهداشتی و درمانی از سوی ضابطان دستگاه قضایی، عنوان کرد: مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان نیز در این زمینه نظارت‌های لازم را مد نظر قرار داده است.

رئیس شورای قضایی استان کرمان اظهارداشت: تدابیر لازم برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا به زندان‌ها نیز اندیشیده شده و در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی، مواد ضدعفونی کننده، آموزش‌های لازم و اقلام پیشگیرانه بر اساس یک سهمیه مشخص در زندان‌ها تامین خواهد شد.

او تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و اعمال نظارت‌های دقیق هیچ جای نگرانی درباره این بیماری وجود ندارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار