پلیس کرمانشاه آماده تامین امنیت مسافران نوروزی است

جانشین فرمانده انتظامی استان از آمادگی پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت مسافران و گردشگران نوروزی که این دیار را برای سفر انتخاب می‌کنند، خبر داد.

به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ جمال سلمانی گفت: نقاط مختلف استان در ایام تعطیلات نوروزی شاهد حضور مسافران و گردشگران داخلی و حتی خارجی است.

او افزود: وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان در استان کرمانشاه بسیاری از مردم را ترغیب می‌کند که سفری به این دیار داشته باشند و از آن‌ها بازدید کنند.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: در این میان شهرستان جوانرود به خاطر وجود بازارچه مرزی همواره یکی از مقاصد مهم گردشگری بوده است به گونه‌ای که اکثر آن‌هایی که به کرمانشاه سفر می‌کنند سری نیز به این شهرستان می‌زنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این میان آنچه که بسیار مهم و حائز اهمیت است امنیتی است که باید توسط تامین شود، چرا که مهمترین موضوعی که مسافران و گردشگران را مجاب به حضور و اقامت بیشتر در کرمانشاه می‌کند همین موضوع است.

او با بیان اینکه ایجاد کوچکترین ناامنی برای مهمانان نوروزی علاوه بر آنکه چهره بدی از کرمانشاه را در نظر آن‌ها مجسم می‌کند باعث خواهد شد آن‌ها نام استانمان را از لیست مسافرتی خود خارج و دیگر رغبتی برای ماندن نداشته باشند.

سرهنگ سلمانی افزود: خوشبختانه در سال‌های گذشته مسافران نوروزی اکثرا با خاطره‌ای خوش استان کرمانشاه را ترک کرده و شاهد ایجاد ناامنی از سوی عده‌ای اراذل و اوباش، افراد سارق و یا ولگردان و معتادان خیابانی نبوده ایم.

این مقام انتظامی تاکید کرد: موارد جزئی نیز اگر اتفاق افتاده با حضور سریع و به موقع پلیس مرتفع و اجازه داده نشده که اتفاق و حادثه نگران کننده‌ای برای مسافران و مهمانان نوروزی رخ دهد.

او با بیان اینکه پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت گردشگران و مسافران نوروزی در آمادگی کامل به سر می‌برد، گفت: از همه مردم کشور دعوت کرد تا ایام نوروز این استان را یکی از مقاصد گردشگری خود قرار دهند.

سرهنگ سلمانی در پایان از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان مرزی جوانرود نیز قدردانی کرد و گفت: این شهرستان علی رغم مرزی بودن از امنیت لازم برخوردار و کوچکترین تحرک گروهک‌های معاند تحت رصد و کنترل قرار دارد.

 

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار