جابجایی بیش از ۴۴۵ هزار تن کالا در شهرستان پارس آباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد از جابجایی بیش از ۴۴۵ هزار تن کالا در شهرستان پارس آباد خبر داد.

یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: طی ۱۱ ماهه نخست امسال بیش از ۴۴۵ هزار تن کالا و بار در شهرستان پارس آباد جابجا شده است.

او افزود: در ۱۱ ماهه نخست امسال بیش از ۴۴۵ هزار تن کالا در این شهرستان‌ها توسط ۱۳ شرکت فعال در بخش حمل و نقل با ۹۳ هزار نفر مسافر توسط ۵ شرکت فعال در بخش حمل و نقل مسافر با ۲۰ دستگاه اتوبوس ۴۲ دستگاه سواری پلاک عمومی بین شهری در این شهرستان‌ها جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد از توزیع ۲ هزار و ۵۳۰ حلقه لاستیک طی این مدت در بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز خبر داد.

آذری گفت: راهداران سخت کوش جهت نصب تابلو و علایم، رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها، حریم زنی راه اصلی پارس آباد - سه راه سربند به اصلاندوز و و پارس آباد به سه راهی عزیز کندی، لکه گیری آسفالت در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی و اصلاح گاردریل‌های معیوب و صدمه دیده و نصب گاردریل هستند.

او بیان کرد: شیار زنی طولی خط وسط جاده و شیار زنی عرضی در محل پرتصادف و همچنین شیار زنی خط کناری در محور‌های پارس آباد به اصلاندوز و پارس آباد به سه راهی عزیز کندی و همچنین لکه گیری کلیه راه اصلی فرعی و روستایی شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز به انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد تصریح کرد: حذف یک مورد نقطه حادثه خیز در راه اصلی پارس آباد سربند در محدوده روستای اولتان دهه مبارکه فجر افتتاح و مورد بهره برداری اهالی شریف شهرستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.