مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: مجمع عمومی هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های محلی استان با انتخاب محمود علیزاده به عنوان رئیس این هیئت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: ضمن بیان اینکه مجمع انتخابات هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی استان سمنان امروز دوشنبه پنجم اسفند ماه ۹۸ به میزبانی ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد، بیان کرد: اعضای مجمع از سراسر استان در این انتخابات حضور و رئیس هیئت را برای چهار سال آتی انتخاب کردند.

او افزود: در پس انتخابات مجمع، محمود علیزاده با کسب ۱۴ رأی از ۱۴ رأی مأخوذه به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی استان سمنان انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، گفت: این استان دارای ظرفیت‌های بومی و محلی به خصوص در بین روستاییان است که این هیئت می‌تواند در پیشبرد اهداف نظام تندرستی، ورزش همگانی و احیای سنت‌های بومی پیشرو و کوشا باشد.

جانعلی با بیان اینکه علیزاده برای چهار سال رئیس این هیئت خواهد بود، گفت: در کنار موارد تکلیفی بر اساس اسناد بالادستی امیدواریم وی در زمینه توسعه و شناساندن ورزش‌های بومی محلی به جوانان نیز کوشا و موفق باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.