مربیان فوتسال شرق و جنوب کرمان در کلاس درس نورمهیا

کلاس سطح یک فوتسال ایران با حضور ۲۰ مربی از شهرستان های شرق و جنوب استان کرمان به میزبانی شهرستان فهرج در حال برگزاریست.

رضا امیرسیف‌الدینی، رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: کلاس سطح یک فوتسال ایران با حضور ۲۰ مربی از شهرستان‌های شرق و جنوب استان کرمان در بخش آقایان به میزبانی شهرستان فهرج در حال برگزاری است.

او با اعلام اینکه این کلاس از سوم اسفند آغاز شده است و تا هفتم همین ماه ادامه دارد، افزود: مدرس این دوره محمد نورمهیا مدرس رسمی فدراسیون فوتبال است.

 

امیرسیف الدینی تصریح کرد: این دوره به همت کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان و هیئت فوتبال فهرج در دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود.

رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: این کلاس به منظور ارتقاء سطح دانش فنی مربیان شهرستان‌های ریگان، نرماشیر، بم، فهرج، عنبرآباد، کهنوج، رودبار، فاریاب، منوجان، جیرفت و... به واسطه‌ی نگاه ویژه قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به بحث آموزش در مناطق کم‌برخوردارتر برگزار می‌شود.

 

امیرسیف الدینی گفت: هیئت فوتبال استان کرمان تاکید زیادی بر برگزاری چنین کلاس‌ها و دوره‌هایی در شهرستان‌ها و تمرکززدایی از مرکز استان برای میزبانی کلاس‌ها دارد چرا که با در پیش گرفتنِ چنین رویه‌ای، عدالت آموزشی هم برقرار خواهد شد.

او از دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان و امامعلی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال فهرج به دلیل برگزاری این کلاس قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار