سخنگوی وزارت دفاع ملی کره جنوبی از قرنطینه شدن نزدیک ۸ هزار پرسنل نظامی این کشور خبر داد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مون هون سیک، سخنگوی وزارت دفاع ملی کره جنوبی اعلام کرد این وزراتخانه برای جلوگیری از شیوع عفونت ویروس کرونا، ۷.۹ هزار پرسنل نظامی خود را قرنطینه کرده است.

این تصمیم پس از تائید ابتلای ۱۱ سرباز به ویروس کرونا اتخاذ شد. مقامات کره جنوبی همچنین اعلام کردند تمامی کسانی را که با این افراد در ارتباط بوده اند و نیز کسانی که در شهر داگو، محل انتشار ویروس کرونا، بودند، نیز قرنطینه شده اند.

سخنگوی وزارت دفاع ملی کره جنوبی به خبرگزاری یونهاپ گفت از این تعداد ۳۵۰ نفر که دارای نشانه‌های این بیماری هستند، مستقیما با افراد مبتلا در ارتباط بوده اند. سخنگوی وزارت دفاع ملی کره جنوبی اعلام کرد وزارت دفاع کره شرایط فعلی را بسیار جدی می‌گیرد و از اقدامات انجام شده برای مبارزه با کووید-۱۹ حمایت می‌کند.

کمیسیون بهداشت ملی چین روز دوشنبه بالاترین شمار تلفات را در ۱۱ روز گذشته گزارش و از جان باختن ۱۵۰ نفر دیگر و ۴۰۹ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا خبر داد، که به این ترتیب شمار کلی موارد تایید شده ویروس کرونا در چین به ۷۷ هزار و ۱۵۰ نفر رسید.

ویروس کرونا که به سرعت در حال انتشار در سراسر جهان است تاکنون جان بیش از ۲۵۹۲ نفر را فقط در چین گرفته و نزدیک به ۷۷ هزار تن از مردم این کشور را مبتلا کرده است. کرونا در حال حاضر، در نزدیک به ۳۰ کشور جهان شیوع پیدا کرده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار