بهانه جدید سعودی‌ها برای بازی نکردن مقابل نمایندگان ایران

دیدار ۲ نماینده فوتبال کشورمان به دلیل شیوع ویروس کرونا احتمالا به زمان دیگری موکول می‌شود.

بهانه جدید سعودی‌ها برای بازی نکردن مقابل نمایندگان ایرانبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سعودی اسپرت، سازمان جهانی بهداشت اخیرا به‌ AFC نامه زد تا بازی‌های نمایندگان ایران را در این کشور به تعویق بیاندازد.  

بر اساس تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس ایران در خانه باید میزبان التعاون عربستان باشد، اما این بازی در کشور ثالث برگزار خواهد شد و بر اساس ادعای سعودی‌ها ممکن است این بازی به همراه دیدار سپاهان ایران برابر النصر عربستان که این بازی هم در کشور دیگری خواهد بود برگزار نشود چرا که سعودی‌ها نمی‌خواهند با ورود کرونا به ایران به این ویروس مبتلا شوند و حالا از این ویروس بهانه‌ای ساختند تا برابر نمایندگان ایران بازی نکنند.

این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل هم گیر شدن ویروس کرونا در کل قاره آسیا ممکن است هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به تعویق بیاندازد.


بیشتر بخوانید: بازگشت زوج مصدوم استقلال به لیگ قهرمانان از دید خبرنگار سعودی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
قلی
۱۶:۲۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
خدایا چقدر ما خوار وذلیل شده ایم . عرب ملخ خوار وحشی بدوی سرتا ویروس حالا ایران وایرانی را قبول ندارد هیج اورا ناقل ویروس هم معرفی میکند . فقط شعار مرگ بر امریکا را فراموش نشود. رستگار میشویم
آخرین اخبار