سرانجام اندروید ۱۰ به G8 ThinQ ال‌جی رسید

براساس جدیدترین خبر منتشر شده از ال‌جی، سرانجام نسخه جدید اندروید به G8 ThinQ رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ال‌جی با وجود عرضه گوشی‌های جدید، هنوز هم در بخش ارائه بروزرسانی‌های نرم‌افزار ضعیف است. اما به تازگی خبری اعلام شد که تا حدی نظرها را درباره این شرکت تغییر می‌دهد.

عرضه بروزرسانی جدید برای G8 ThinQ 

گوشی پرچمدار G8 ThinQ ال‌جی که در سال گذشته عرضه شد، سرانجام در اپراتور T-Mobile به اندروید ۱۰ دست پیدا کرد. این بدان معناست که تمامی دستگاه‌های G8 ThinkQ ال‌جی موجود در آمریکا که توسط اپراتور‌های بزرگ عرضه شده‌اند اکنون به آخرین نسخه اندروید دسترسی دارند.

طبق این گزارش، بروزرسانی شامل بروزرسانی سیستم عامل و رفع اشکال است، در حالی که سطح پچ امنیتی همانند گذشته است.

نحوه دسترسی به بروزرسانی جدید G8 ThinQ

این بروزرسانی به صورت خودکار برای گوشی‌های مدل G8 اپراتور T-Mobile عرضه می‌شود، اما اگر قصد دارید به صورت دستی آن را دریافت کنید، می‌توان آن را به راحتی در منوی تنظیمات پیدا کرد. بروزرسانی مذکور به ۱.۵ گیگابایت فضای دیسک و همچنین اتصال پایدار برای مدت زمان بروزرسانی نیاز دارد.


بیشتر بخوانید: واکنش کاربران به خبر خروج ال‌جی و سامسونگ از ایران


سرانجام اندروید ۱۰ به G8 ThinQ ال‌جی رسید
اکنون مدتی است که ال‌جی به عدم ارائه بروزرسانی‌های لازم در زمان مناسب برای کاربران خود معروف شده است. این شهرت پس از آن در دنیای فناوری منتشر شد که سال گذشته ال‌جی نتوانست اندروید ۹ پای را به موقع به دستگاه‌های خود برساند. اما با عرضه اندروید ۱۰، این شرکت قول داد تلاش‌های خود را برای به روزرسانی سریع نرم افزار دو برابر کند.

واضح است که این تلاش‌ها با G8 ThinQ به نتیجه رسیده است. با وجود ارائه بروزرسانی عظیم اندروید ۱۰ تنها شش ماه پس از عرضه گوشی، باز هم ال‌جی هنوز بالاترین سرعت را ندارد؛ البته نباید پیشرفت چشمگیر این شرکت را در این زمینه نادیده بگیریم. امید است که این نسخه جدید بروزرسانی برای دستگاه‌های آینده نیز مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار