سفر‌ زوج‌های دانشجو به عتبات لغو می‌شود؟

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گفت: تا این لحظه تصمیمی برای لغو سفر‌ زوج‌های دانشجو به عتبات گرفته نشده است.

مهدی غلامی، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در اعزام کاروان‌های ازدواج دانشجویی به مشهد مقدس گفت:  تاکنون به ما ابلاغی از سمت دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت مبتنی بر لغو اعزام کاروان دانشجویان  به مشهد نشده است، ولی در اعزام‌های کاروانی که از سوی دانشگاه‌ها می‌آید ملاحظاتی اعمال شده است.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی بیان کرد: ازدواج‌های دانشجویی که به صورت فردی صورت می‌گیرد در حال برگزاری است.

غلامی تصریح کرد: اگر تصمیمی برای لغو اعزام‌ها ازدواج دانشجویی گرفته شود، بلافاصله به زوج‌ها ابلاغ می‌کنیم. تا این لحظه تصمیمی برای لغو این سفر‌، گرفته نشده است.


بیشتر بخوانید: ویروس کرونا؛ آخرین وضعیت تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی


او درباره میزان اعزام زوج‌ها در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی گفت: تاکنون ۶ هزار زوج به مشهد اعزام شده اند. در میان ثبت نام کنندگان، ۱۲ هزار و ۵۰۰ زوج، زیارت اولی و ۶۳ زوج غیرایرانی در بیست و یکمین ازدواج دانشجویی شرکت کرده اند.

غلامی تصریح کرد: قریب به ۱۹ هزار زوج در این دوره ثبت نام کردند؛ اگر اتفاق خاصی نیفتد حدود ۱۵ تا ۱۷ هزار زوج در این مرحله از ازدواج دانشجویی شرکت می‌کنند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی تاکید کرد: اگر این مرحله از ازدواج دانشجویی به دلیل شیوع کرونا لغو شود؛ اعزام این زوج‌ها برای بعد ماه رمضان خواهد بود.

غلامی گفت: طبق برنامه، حد فاصل ۱۵ فروردین تا اول ماه رمضان باید اعزام‌ها صورت بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار