در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

امروز، آخرین مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گفت: تاکنون ۱۸ هزار نفر در این دوره از ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند.

مهدی غلامی، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره میزان ثبت نامی‌ها در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی گفت: تاکنون بیش از ۱۸ هزار زوج در سایت ازدواج دانشجویی برای شرکت در بیست و سومین ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند.

او افزود: امروز (سه شنبه، ۱۵ بهمن) آخرین فرصت برای ثبت نام در این دوره از ازدواج دانشجویی است و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

غلامی بیان کرد: زوج‌هایی که یکی از آن‌ها در زمان تحصیل در دانشگاه ازدواج کرده و زمان عقدشان از اول فروردین  ۹۷ تا پایان آذر ۹۸ باشد امکان ثبت نام در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی را دارند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گفت: متقاضیان دارای شرایط برای ثبت نام در این دوره از ازدواج دانشجویی باید به سایت ezdevaj.nahad.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

او با بیان اینکه تعداد ثبت نامی‌های ما به نسبت سال گذشته رشد داشته است، تاکید کرد: به تمام دانشجویانی که خواهان شرکت در این دوره از ازدواج دانشجویی هستند توصیه می‌کنیم در این مهلت باقی مانده ثبت نام خود را ثبت کنند.


بیشتر بخوانید: پایان مهلت ثبت‌نام بیست‌وسومین دوره ازدواج دانشجویی


غلامی افزود: برنامه‌های ما طرح ملی همسفر تا بهشت است و دانشجویانی که در سایت ثبت نام می‌کنند به مشهد اعزام می‌شوند و این اعزام‌ها از ۱۰ دی شروع شده و تا اوایل اردیبهشت ۹۹ ادامه خواهد داشت.

او بیان کرد: این دانشجویان در مشهد مقدس مهمان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها هستند. برنامه‌ها شامل آموزش، جشن، زیارت، سیاحت در قالب یک بسته ۲ شب و ۳ روز است.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گفت: دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به تناسب شرایط و امکانات در هر استان برنامه‌های مختلفی نیز از جشن تا تسهیلات وام در اختیار این دانشجویان قرار می‌دهند.

او تصریح کرد: همه این اتفاقات در دانشگاه‌ها هم به صورت پراکنده رقم می‌خورد. اما آنچه به صورت مرکزی است همین طرح «همسفر تا بهشت» است که یک بسته آموزشی زیارتی سیاحتی و فرهنگی است.

غلامی در پایان یادآوری کرد: شرکت در این دوره از ازدواج دانشجویی بدون هیچ گونه محدودیت و داشتن شرایط خاصی صورت می‌گیرد و هر دانشجویی که ازدواج خود را در این بازه زمانی ثبت کرده باشد، می‌تواند در این طرح شرکت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار