در صورت وقوع سیل در بدترین شرایط ارتباط تلفنی در لرستان قطع نمی‌شود

مدیر شرکت مخابرات منطقه لرستان گفت: این اطمینان را می‌دهیم که در صورت بروز سیل در بدترین شرایط نیز قطعی ارتباطات مخابراتی را نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سیدمحمد قاسمی در خصوص تمهیدات شرکت مخابرات برای جلوگیری از قطعی ارتباطات مخابرات در صورت وقوع سیل، گفت: این اطمینان را می‌دهیم که در صورت بروز سیل در بدترین شرایط نیز قطعی ارتباطات مخابراتی را نداشته باشیم.

وی افزود: پس از سیل اوایل امسال در پلدختر، متاسفانه بسیاری از زیرساخت‌های مخابراتی از بین رفت و تخریب شد که ما از آن حادثه تجربه گرفتیم تا در حوادث بعدی جلوی آسیب‌ها گرفته شود.

مدیر شرکت مخابرات منطقه لرستان اظهار داشت: یکی از نگرانی‌های ما در پلدختر این بود که شبکه فیبر نوری این شهر از مسیر کوهدشت به پلدختر در چند نقطه در معرض آسیب است که به این منظور تمهیداتی در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر پلدختر به خرم‌آباد چند ایستگاه رادیویی داریم که با توجه به شرایط موجود چند دستگاه رادیویی در آنجا نصب کردیم تا اگر شبکه فیبر نوری آسیب دید بلافاصله از ارتباط رادیویی را برقرار کنیم.

قاسمی در پایان تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود و تمهیدات در نظر گرفته شده در صورت وقوع سیل شاهد قطع شدن ارتباط تلفنی نخواهیم بود.

انتهای پیام/د

برچسب ها: سیل ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.